Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@09:15:48 GMT

سقوط دولت فعلی آمریکا با شکست جریان تحریف

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۵۴۸۱

سقوط دولت فعلی آمریکا با شکست جریان تحریف

هدف مهم «جریان تحریف» القای دوگانه در بحث دشمنان نظام اسلامی است و جمله کلیدی رهبر فرزانه انقلاب که بیان کردند "اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد"؛ تنها گزاره ای است که مسیر شکست دولت آمریکا را رقم خواهد زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ "اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد"؛ این جمله کلیدی و مهم مقام معظم رهبری انقلاب به دلایل متعددی تنها گزاره ای است که مسیر شکست دولت فعلی آمریکا از آن می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهداف مهم «جریان تحریف» القای دوگانه در بحث دشمنان نظام اسلامی است؛ همانگونه که الان در این خصوص بیان می‌شود که ترامپ یک استثناست و اگر سه ماه دیگر دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شوند مشکلات اقتصادی مردم ایران کم می‌شود و این مسئله یعنی تحریف تاریخ ۷۰ ساله دشمنی دموکرات ‌ها و جمهوری خواه های آمریکا با ایران.

نمونه بارز دیگری از جریان تحریف می توان به این موضوع اشاره داشت که غربی ها می‌گویند تحریم، جلوی پیشرفت علمی ایران را گرفته است اما واقعیت این است که رتبه اول تولید مقاله علمی در کشورهای اسلامی، مقام نخست ژنتیک در آسیا غربی، رتبه چهارم جهان در نانو، رتبه دوم سلول های بنیادی در منطقه و ۱۱برابر بودن نرخ رشد علمی ایران نسبت به میانگین جهانی، حقیقت امروز کشورمان است که به بهانه مذاکره برای رفع تحریم، دچار تحریف شده است.

اینکه رهبر فرزانه انقلاب می فرمایند "جریان تحریف اگر شکست بخورد شکست تحریم قطعی است"؛ یعنی اینکه باید واقعیت ها را باور داشت و « ما می‌توانیم» را از اعماق وجودمان باور کنیم و در این مسیر قدم بگذاریم؛ همان گونه که  هر جا باور کردیم نتیجه آن را در پیشرفت و توسعه و اقتدار ایران اسلامی دیدیم مانند صنایع دفاعی و موشکی که در این مقطع زمانی حساس باعث سربلندی و عزت کشورمان و ترس و عقب نشینی دشمنان نظام اسلامی شده است.

در تحلیل دیدگاه حضرت آقا در خصوص تحریف به تعبیر دیگر یعنی اینکه جنگ اقتصادی دشمن نیز بهانه‌ای است برای جنگ ذهنی؛ حال باید باید بدانیم هدف جنگ ذهنی چیست؟ آیا این است که مردم برای هیچ حرکت و اصلاحی اقدام نکنند؟ مگر ممکن است؟ اینکه از راه طی شده ۴۰ساله پشیمان شوند و آینده را سیاه و تلخ ببینند؟ غایت جنگ ذهنی یا ادراکی«پشیمانی از گذشته»و «ناامیدی از آینده» است.

اما اگر آمریکای جنایتکار را دشمن شماره یک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانیم که غیر از این هم نیست نکته راهبردی که در متن جمله مقام معظم رهبری وجود دارد این است که تحریف در واقع تلاش می‌کند که نحوه شکست آمریکا به جامعه و خواص تأثیر گذار منتقل نشود و تنها یکی از اصول این تحریف، بزرگ نمایی قدرت دشمن و کوچک نمایی قدرت داخلی است.

حال که مشخص است که «تحریف»یک پروژه کلان و صدالبته اصلی ترین پروژه دشمن و در واقع بالاتر از اصل پروژه «تحریم» است، خوب است که به این نکته مهم اشاره ای شود که اصلی ترین چهره‌ای که زودتر از همه این تحریف را شناخت و بیشتر از همه برای مقابله با آن پای کار آمد، رهبر معظم انقلاب بودند. آن هم در روزگار سیاسی و تبلیغاتی که در ظاهر جریان تحریف در داخل ایران اغواگری های مفیدی علیه افکار عمومی انجام داده بود و بسیاری مقابله با این تحریف را سبب ایجاد هزینه های زیادی برای شخص ایشان می‌دانستند.

اما باید به عنوان یک ایرانی به خود بالید که تحت فرماندهی و ولایت رهبری هستیم که نظیرش در دنیا پیدا نمی‌شود. مردی با اقتدار که در سن ۸۱ سالگی ۶۸دقیقه بدون وقفه صحبت می‌کند بدون آنکه قطره‌ای آب بنوشد و یا حتی تپق بزند. قطعا و مطمئناً با وجود چنین رهبر و مرجعی در زمان غیبت امام معصوم که کلامی نافذ و راهگشا دارد به فضل الهی و لطف ائمه اطهار علیهم السلام هم جریان تحریف و هم جریان تحریم شکست حتمی و نهایی را خواهند پذیرفت و دنیای اسلام با رهبری معظم له به سرمنزل مقصود که همان حکومت جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است خواهد رسید.

نویسنده: قربانی

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جریان تحریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: عملیات ایران ستودنی است/ برخی در صدد تحریف حقایق‌ هستند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای، پاسخ پهپادی و موشکی تهران به حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران در دمشق را ستود.

به گزارش شبکه «القدس»، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این باره آمده است: پاسخ نظامی ایران و هدف قرار دادن اماکن نظامی در داخل رژیم اشغالگر را می‌ستاییم.

جهاد اسلامی تاکید کرد: این اقدام پاسخ طبیعی به رژیم اشغالگر است و در مقابل جنایات، تخلفات و ترور‌ها ضروری است؛ چراکه این رژیم همچنان در نقض آشکار همه ارزش‌ها و معیار‌های انسانی و قانونی به ارتکاب آنها ادامه می‌دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما تمامی مواضع محکوم کننده این پاسخ که در راستای دفاع از رژیم اشغالگر است را محکوم می‌کنیم. این کشور‌ها خود را به یک دیوار محافظتی تبدیل کرده‌اند تا از این رژیم دفاع و طوی وانمود کنند که مورد تجاوز قرار گرفته است و حقابق را تحریف کنند.

این بیانیه پس از آن صارد شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • خطر جدی تحریف عملیات «وعده صادق»
  • خطر تحریف عملیات«وعده صادق» جدی است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • واکنش کنگره آمریکا به پاسخ کوبنده ایران علیه اسرائیل
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • جهاد اسلامی: عملیات ایران ستودنی است/ برخی در صدد تحریف حقایق‌ هستند
  • اقتصاد در انتظار تدبیر!
  • مقامات آمریکا و ونزوئلا مخفیانه دیدار کردند