Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 80 هزار تومان، قیمت دلار 23 هزار و 350 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 300 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 700 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5میلیون و 530 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 250 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 750 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت آن‌لاین دلار و سکه در بازار آزاد

 

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم یک میلیون و 80 هزار تومان، هرگرم طلای 24عیار یک‌میلیون و 440 هزار تومان و هر مثقال طلا 4میلیون و 690 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1974.5 دلار معامله می‌شود.

قیمت هر اونس طلا اوایل امروز به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی 1984 دلار و 66 سنت رسید، اما بعدا تعدیل شد و با 0.09 درصد افت به 1974 دلار و 5 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر با 0.25 درصد رشد به 1990 دلار و 90 سنت رسید.

مایکل مک کارتی تحلیلگر بازار طلا در موسسه سی ام سی مارکتس گفت: «احساس حاکم بر بازار در حال بدتر شدن است. پیش از هر چیز، افزایش نرخ ابتلا به کرونا یک نگرانی واقعی برای جهان و یک عامل افزایشی برای بازار طلا به شمار می رود.»

موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا افزایش یافته و در سطح جهانی به حدود 18 میلیون نفر رسیده است.

افزایش موارد ابتلا به کرونا و تنش ها بین آمریکا و چین موجب کمرنگ شدن امیدها نسبت به ترمیم سریع اقتصاد جهانی شده و سرمایه ها را به سمت دارایی های امنی نظیر طلا سوق داده که از ابتدای امسال تاکنون 30 درصد رشد قیمت داشته است.

ثبت قیمت تاریخی برای فلز زرد

 

به گزارش تسنیم،‌  در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار  23 هزار و 350 تومان، یورو 27 هزار تومان و درهم امارات 6 هزار و 430  تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش 400  تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 21 هزار و 900 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با 400 تومان افزایش نسبت به دیروز با قیمت 20 هزار و 300 تومان خریداری می‌کنند.

افزایش 400 تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار 21 هزار و 900 تومان شد

 

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با 400 تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 25 هزار و 700 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 23 هزار و 800 تومان درج شده است.

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار در این صرافی‌ها 1600 تومان و قیمت خرید و فروش یورو 1900 تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور 97 در انتظار بازار باشد.

بروز رسانی: ‌‌دوشنبه 13 مرداد 12:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

21 هزار و 900  

قیمت دلار (بازار آزاد)

23 هزار و 350

قیمت یورو (صرافی بانکی)

25 هزار و 700

قیمت یورو (بازار آزاد)

27 هزار

قیمت درهم

6 هزار و 430  

قیمت پوند

29 هزار و 900

بروز رسانی: ‌دوشنبه 13 مرداد ساعت 12:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

10 میلیون و 700 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

11 میلیون و 300 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

5 میلیون و 530 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3 میلیون و 250 هزار

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و 750 هزار

بروز رسانی: دوشنبه 13 مرداد ساعت 12:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 80 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 440  هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 690  هزار

انس طلا(دلار)

1974.5

انتهای پیام/

R1012123/P/S1407,1408/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت یورو بازار سکه و ارز قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط قیمت یورو بازار سکه و ارز قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار پربیننده‌ترین اخبار بازار ۱ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۳ | ثبت قیمت تاریخی برای فلز زرد ۲ بیت کوین از ۱۲ هزار دلار گذشت ۳ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۲|افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی‌ها/ دلار ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان شد ۴ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۱| ادامه رشد قیمت طلا در سایه کاهش ارزش دلار ۵ اطلاعیه جدید بانک ملی ایران خطاب به فروشندگان سهام عدالت ۶ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۱|افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی‌ها/ دلار وارد کانال ۲۱ هزار تومان شد ۷ کاراباما؛ پاسخی به نگرانی شما پس از خروج سامسونگ و ال جی از ایران ۸ قیمت داروها را آنلاین ببینید مهمترین اخبار بازار قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۱|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان شد قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۱|افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی‌ها/ دلار وارد کانال ۲۱ هزار تومان شد اطلاعیه جدید بانک ملی ایران خطاب به فروشندگان سهام عدالت قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۱| ادامه رشد قیمت طلا در سایه کاهش ارزش دلار مهمترین اخبار تسنیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ در نشست صمیمی فرماندهان ارتش و سپاه تأکید شد: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است نماهنگ| "ستاره‌ها مرز ندارند" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت یورو بازار سکه و ارز قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار قیمت یورو بازار سکه و ارز قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار یورو در صرافی های بانک صرافی های بانکی سکه بهارآزادی امروز ۹۹ ۰۵ ۱۱ بازار آزاد هزار تومان شد هزار تومان تومان و قیمت تومانی قیمت یک میلیون بهار آزادی قیمت دلار قیمت یورو هزار قیمت قیمت خرید بازار طلا ارز قیمت قیمت طلا قیمت ارز هزار و 900 سکه بهار قیمت سکه گرم طلای قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت دلار متوقف شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روند کاهشی جدید نرخ ارز در بازار روز گذشته متوقف شد و نرخ دلار در نیمه کانال ۶۵‌هزار تومانی به تعادل رسید. برخی از تحلیلگران معتقدند که پله‌های دوم و سوم کانال ۶۵ که در روز سه‌شنبه محل معامله شاخص ارزی بود، کف قیمت این ارز در حال حاضر است و فعلا پتانسیل افت نرخ‌های بیشتر وجود ندارد. همچنین بازه نوسان سکه طلا نیز در روز گذشته کوچک شد.
به روایت دنیای اقتصاد،بازار ارز تهران به روند کاهشی خود ادامه نداد. در حالی که در روزهای ابتدایی هفته جاری نرخ ارز پس از رشدی چشمگیر، در یک روند کاهشی قرار گرفته بود، این روند کاهشی در بازار روز گذشته متوقف شد. برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند که با توجه به رشد قیمت هیجانی شاخص‌های ارزی، احتمال افت نرخ‌های بیشتر نیز وجود دارد اما بررسی‌های به‌عمل آمده از بازار گویای آن است که فعلا کف نرخ دلار حوالی بازه ۶۵‌هزار و ۲۰۰ تا ۶۵‌هزار و ۳۰۰ تومان است. در این میان عده‌ای از کارشناسان ارزی نیز معتقدند که با توجه به ناهماهنگی بازدهی ارز و شاخص تورم در ماه‌های پایانی سال گذشته، تعدیل نرخ ارز و تغییر بازه نوسان آن می‌تواند محتمل باشد. اما همچنان می‌توان امید داشت که درصورت انتشار سیگنال‌های سیاسی مثبت نرخ ارز چند پله دیگر نیز افت کند.

یک روز سبز برای بازار ارز
دیروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه روند نرخ شاخص‌های ارزی در معاملات غیررسمی بازار ارز تهران افزایشی بود. قیمت هر برگ اسکناس دلار آزاد که در بازار روز سه‌شنبه در نیمه نخست کانال ۶۵ معامله می‌شد طی بازار دیروز حدود ۳۵۰ تومان رشد کرد و در رقم ۶۵‌هزار و ۶۵۰ تومان به فعالیت روزانه خود پایان بخشید. یورو و پوند نیز به عنوان دو ارز شاخص دیگر بازار تهران با رشد قیمت‌های یکسان ۱۵۰ تومانی به ترتیب در ارقام ۷۰‌هزار و ۶۰۰ تومان و ۸۲‌هزار و ۷۰۰ تومان معامله شدند. این در حالی است که برخلاف نوسانات بازار غیررسمی، نرخ اسکناس و حواله پول‌های خارجی در سامانه دولتی مرکز مبادله ارز و طلای کشور در روزهای اخیر نوسان چشمگیری نداشته است. اسکناس دلار رسمی مانند روزهای پیشین روز گذشته نیز در رقم ۴۳‌هزار و ۵۶۷ تومان ثبت شد. حواله دلار نیز در این سامانه روی نرخ ۴۰‌هزار و ۶۴۸ تومان به فعالیت خود ادامه داد. شنیده‌ها از هسته مرکزی بازار ارز گویای آن است که فرآیند تخصیص سهمیه ارز ۲‌هزار یورویی سالانه در سال جدید آغاز نشده و متقاضیان منتظر آغاز فرآیند نوبت‌دهی هستند. به عقیده برخی از تحلیلگران اعطای سهمیه ارز رسمی با شکاف کنونی نرخ‌های بازار رسمی و غیررسمی توجیه اقتصادی نداشته و رانت زیادی را در بازار به وجود می‌آورد. حال باید دید بانک مرکزی در هفته‌های آتی چه سیاستی را در راستای تخصیص ارز رسمی اتخاذ خواهد کرد.

سکه در جست‌وجوی محدوده امن
همزمان با نوسانی شدن دو بازار ارز غیررسمی و طلای جهانی، سکه طلا نیز در دو هفته گذشته فعالیت پرنوسانی را در پیش گرفته است. بازه نوسان این فلز گرانبها در این بازه زمانی بزرگ‌تر از سابق شده به‌صورتی که در برخی روزها قیمت هر قطعه سکه طلا طرح جدید تا ۲ میلیون تومان نیز نوسان کرد. در بازار روز گذشته هر قطعه سکه طلا طرح جدید با نوسان اندک ۲۰‌هزار تومانی خود در رقم ۴۴ میلیون و ۲۰۰‌هزار تومان فروخته شد. اما نیم و ربع‌سکه با افت قیمت یکسان ۳۰۰‌هزار تومانی در ارقام ۲۵ میلیون و ۹۰۰‌هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۹۰۰‌هزار تومان معامله شدند.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896596

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا به ۲۳۸۳ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹