Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: امسال 155 پرونده قاچاق کالا برای رسیدگی و اعلام محکومیت به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده که در این زمینه 147 پرونده مختومه شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران صالحی در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گچساران که در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان گچساران به دلیل قرار گرفتن در شاهراه محورها مواصلاتی جنوب  به شمال و نزدیکی آن به بنادر جنوبی بیشترین کشفیات کالای قاچاق را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه بیش از نیمی از پرونده‌های کشفیات کالای قاچاق در شهرستان گچساران رسیدگی می‌شود، گفت: عملکرد اداره تعزیرات حکومتی گچساران و رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در این شهرستان رضایت بخش است.

نماینده اداره تعزیرات حکومتی گچساران عنوان کرد: کار رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز با همکاری ماموران انتظامی و مراجع بازرسی توسط شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز بدون فوت وقت و در سریعترین وقت ممکن انجام می‌شود.

صالحی ادامه داد: امسال  155 پرونده قاچاق کالا برای رسیدگی و اعلام محکومیت به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده که در این زمینه 147 پرونده مختومه اعلام شده است.

وی  عنوان کرد: این تعداد پرونده با بیش از چهارمیلیارد و 117 میلیون ریال جریمه نقدی مختومه شد.

صالحی خاطرنشان کرد: بخش اعظم کالاهای قاچاق کشف شده در این شهرستان را  لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی، بهداشتی، آشامیدنی و مواد غذایی تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/82031
 

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق کالا تعزیرات حکومتی صالحی گچساران تعزیرات حکومتی گچساران اداره تعزیرات حکومتی قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در لارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،عبداله مظاهر خرم مکان گفت: پرونده حمل هزار و 750 لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش 551 میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی لارستان رسیدگی شد.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و 655 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مظاهر خرم مکان افزود: ماموران پاسگاه انتظامی چهاربرکه هنگام بررسی خودروها از یک دستگاه تریلی محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در لارستان