Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از انتشار آگهی ثبت نام برای هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در مرداد ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد و گفت: حدود ۴۰ هزار نفر در این آزمون استخدامی جذب می شوند.

وی افزود: آزمون دیگری برای جذب نیرو در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود که به منظور کسب تجربه، مقرر است این سنجش توسط مرکز آزمون وزارتخانه مذکور برگزار و حدود ۲۴۰۰ نفر از نیروهای قرارداد خرید خدمت جذب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در اواخر شهریور یا نیمه اول مهر

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: در صورتی که آگهی استخدامی دستگاه‌های دولتی تا پیش از ۲۰ مرداد منتشر شود، آزمون آن در اواخر شهریور ماه یا نیمه اول مهر ماه برگزار می‌شود.

انصاری در پاسخ به این پرسش که با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری آزمون استخدامی وجود دارد؟ توضیح داد: در حال حاضر آگهی منتشر و ثبت نام از داوطلبان به عمل می‌آید تا تعداد داوطلبان مشخص شود.

تمام پروتکل های مورد نظر وزارت بهداشت در آزمون استخدامی دستگاه های دولتی رعایت می‌شود

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برای برگزاری آزمون تمام پروتکل های مورد نظر وزارت بهداشت رعایت می‌شود، ادامه داد: ممکن است گروه‌های مختلف شغلی جدا شده و آزمون، به جای یک نوبت در در دو نوبت برگزار شود.

وی تصریح کرد: تا زمان برگزاری آزمون استخدامی، سازمان سنجش آزمون‌هایی را برگزار خواهد کرد که تعداد داوطلبان آن بیشتر از آزمون استخدامی خواهد بود بنابراین تجارب لازم به دست می آید.

منبع: نماینده

کلیدواژه: آزمون استخدامی دولت استخدام جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور آزمون استخدامی دستگاه های دولتی برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد

این اطلاعیه برای حضور داوطلب در فرایند ارزیابی تکمیلی و گزینش ( بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام- معاینات پزشکی- بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش- سنجش و ارزیابی تکمیلی) صادر شده است.

داوطلبان برای اطلاع از نتایج و توضیحات در این خصوص به این لینک مراجعه کنند.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ + زمان دریافت، محل برگزاری sanjesh.org
  • جزئیات همکاری دستگاه‌های دولتی با درگاه ملی مجوزها اعلام شد | این ۱۵ دستگاه مجوز الکترونیکی ندارند!
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی کشور در دانشگاه اصفهان