Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در نظر داریم در گام اول از دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ۱۴۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ یونس زبیدی مسؤول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان در حاشیه رزمایش کمک مؤمنان اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش کمکی مؤمنان در سه مقطع صورت خواهد گرفت که امروز اولین مرحله از این رزمایش مصادف با دهه ولایت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گام دوم در دهه اول محرم و گام سوم در دهه آخر ماه صفر اجرا خواهد شد و در مرحله اول این رزمایش که مصادف با دهه ولایت است 40 هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع می‌شود.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر خوزستان گفت: ارزش ریالی هر یک از بسته‌ها 300 الی 400 هزار تومان است که در نظر داریم در این گام 130 هزار بسته توزیع شود.

وی ادامه داد: باتوجه به استقبال خیرین نهادها، بخش خصوصی، اصناف، بسیج، هیئت‌ها و مواکب پیش‌بینی می‌شود در این سه مرحله کمک قابل‌توجهی به خانواده‌های نیازمند داشته باشیم.

زبیدی ضمن بیان آنکه برای توزیع مناسب سامانه‌های ویژه‌ای طراحی شده، بیان کرد: امیدواریم این روحیه احسان و هم‌بستگی همانند گذشته ادامه داشته باشد چراکه این اقدامات برای مردم ما تازه نیست و همیشه در صحنه نیکوکاری حضور داشته‌اند.

وی عنوان کرد: تا نابودی بیماری کرونا و برگشت رونق به جامعه این کمک‌ها بنا بر فرمایش مقام عظمای ولایت ادامه خواهند داشت. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش بسته معیشتی خوزستان هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان این بسته‌های معیشتی به ارزش هر کدام  ۲۰ میلیون ریال به همت قرارگاه جهادی مهندسی حاج احمد متوسلیان   تهیه شده و شامل ۱۷ قلم کالاهای اساسی و مورد نیاز خانواده‌هاست.
تاکنون ۵۰۰ بسته معیشتی  بین خانواده‌های نیازمند شهر کرمان توزیع شده و مابقی به خانواده‌های نیازمند شهرستان‌های جنوبی و مناطق سختگذراستان ارسال و توزیع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «سهم من از بهشت» در استان قم
  • توزیع بسته های معیشتی و پیتزای نذری در شاهرود
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان
  • توزیع بسته معیشتی بین مهاجرین افغانستانی + فیلم