Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۱۳ مرداد ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در اصفهان سرهنگ" کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی سوخت قاچاق در گاراژ مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی کامیون تانکردار در حال تخلیه سوخت به داخل تانکر زیر زمین است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در این عملیات ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق که ارزش آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۷۰۰ میلیون ریال است کشف شد.

سرهنگ ریاحی با اشاره دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد متخلف برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.   دستگیری ۱۷ معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در فلاورجان

 

سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان قلاورجان تشریح این خبر گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده طی ۷۲ ساعت گذشته با هماهنگی واحد‌های انتظامی شهرستان و پشتیبانی پلیس‌های تخصصی اجرایی شد.

اوافزود: عوامل انتظامی موفق شدند دراین طرح ۱۷ نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر را جمع آوری و بیش از دو کیلو انواع مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قلاورجان ادامه داد: در همین راستا تعداد ۲۲ دستگاه خودرو وموتورسیکلت توقیف و متهمان دستگیر شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

کشف ۳۰ فقره سرقت شیرآلات آب سردکن در "نجف آباد سرهنگ "محمدحسین باباکلانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت شیرآلات آب سردکن در شهر "نجف آباد"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان "نجف آباد" یک سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ باباکلانی اظهار داشت: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۳۰ فقره سرقت شیرآلات آب سردکن در شهر "نجف آباد" اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سارقان، مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   کشف ۴۳ کیلوحشیش در نایین

 

سرگرد هادی کیان مهربیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "نایین" در راستای کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی وفرعی باهدف برخورد باقاچاقچیان موادمخدر وناامن سازی مسیر‌ها، طرح کنترل خودرو‌های عبوری انجام شد.

او افزود: ماموران به یک دستگاه موتورسیکلت که قصد دور زدن ایستگاه بازرسی را داشت مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی صورت گرفته از این موتورسیکلت ۴۳ کیلو و ۷۴۵ گرم حشیش کشف شد.

سرگرد کیان مهر اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، وبه شهروندان توصیه می‌شود اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق سوخت کشف مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان مراجع قضائی مواد مخدر نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودروهای عبوری محور بردسکن- سبزوار به یک دستگاه سواری سمند به سرنشینی سه مرد جوان که عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و به منظور بررسی بیشتر خودرو را به مقر انتظامی هدایت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ۳ متهم جوان دریافتند که اقدام به حمل مواد مخدر به صورت بلع و انباری کرده‌اند.این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی، یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک که در معده هر سه متهم انباری شده بود کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن