Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:29:15 GMT

آغاز ثبت نام اردوی جهادی تابستان ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۵۹۳۱

آغاز ثبت نام اردوی جهادی تابستان ۹۹

به گزارش خبرنگار مهر، «مصطفی عظیمی» مدیر گروه جهادی راهیان شهادت گفت: گروه جهادی راهیان شهادت در نظر دارد اردوی جهادی خود را به مقصد شهرستان دلگان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان برگزار کند.

وی افزود: این گروه از علاقه‌مندان به شرکت در اردوی جهادی تابستان ۹۹ در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، پزشکی، دندانپزشکی، مهندسی صنایع غذایی، کار آفرین، مهندسی کشاورزی و دامپزشکی دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی با اشاره به این‌که این دوره جهادی ویژه برادران و خواهران است، افزود: از فعالان علاقه‌مند به فضای جهادی دعوت می‌شود برای اطلاع‌رسانی در این زمینه گروه جهادی راهیان شهادت را همراهی کنند.

به گفته وی، این اردوی جهادی از ۱۲ لغایت ۲۴ شهریور ۹۹ در استان سیستان و بلوچستان شهرستان دلگان برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های: ۰۹۱۲۴۲۳۶۴۳۵ (عظیمی) و ۰۹۳۶۷۶۴۰۸۳۵ تماس بگیرند.

کد خبر 4989869

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان اردوی جهادی ترجمه ادبیات جهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادبیات کودک و نوجوان ویروس کرونا تازه های نشر گردشگری ادبیات داستانی تجدید چاپ رایزنی فرهنگی نقد کتاب رمان ایرانی بازار نشر معرفی کتاب اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال

با اعلام فراخوان بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال از سوی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی ۱۵ اردیبهشت ماه آخرین زمان برای ثبت نام در این جشنواره اعلام شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس فراخوان بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در سه بخش اصلی، ویژه و بین‌الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دانشجویان و طلابی که در بازه زمانی ۱/ ۷/ ۱۴۰۰ تا 31/6/1402 از پایان‌نامه خود در مقاطع تحصیلات تکمیلی دفاع کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی به نشانی isba.ir در جشنواره شرکت کنند. آخرین مهلت ثبت‌نام بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال 15/2/1403 اعلام شده است.

بر اساس اعلام کمیته علمی بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال، بخش اصلی این جشنواره شامل حوزه‌هایی در شش گروه علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و علوم انسانی است. بر این اساس، در هر یک از گروه‌ها دانشجویانی که صرفاً در موضوعات زیر از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

گروه علوم پزشکی: ناباروری و بیولوژی تولیدمثل، طب بازساختی و سلول‌ترمانی، ارتقای سلامت، اپیدمیولوژی، سرطان

گروه فنی و مهندسی: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، حمل‌ونقل ریلی، صنایع معدنی و فلزی، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مهندسی برق، مهندسی پزشکی

گروه علوم پایه: زیست‌شناسی، زمین‌شناسی، شیمی

گروه علوم انسانی: ارتباطات، علوم اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، حقوق، اقتصاد، دین، فلسفه، مدیریت، روانشناسی و علوم تربیتی، علوم سیاسی، تاریخ

 گروه هنر و معماری: طراحی مد و لباس، معماری ایرانی و اسلامی، هنر ایرانی و اسلامی

 گروه کشاورزی: گیاهان دارویی، صنایع غذایی، باغبانی

 بخش ویژه

در بخش ویژه این جشنواره، پایان‌نامه‌های نگارش شده درزمینه‌های تاریخ علم در ایران و اسلام، مطالعات علم و فناوری، اقتصاد دانش‌بنیان و تولید ملی و علوم شناختی پذیرش می‌شوند.

 بخش بین‌الملل

این بخش به دانشجویان غیر ایرانی اختصاص یافته که پایان‌نامه‌های خود را با موضوع ایران تدوین کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی، گفتنی است، دریافت اطلاعات بیشتر و انجام تمامی مراحل ثبت‌نام اعم از تکمیل فرم و بارگذاری پایان‌نامه‌ها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه جشنواره به آدرس www.isba.ir امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • اولین اردوی تیم ملی تراپ در سال نو آغاز شد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان