Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون وزنه‌برداری به دنبال برگزاری مسابقات لیگ است اما تا زمانی که ستاد مقابله با کرونا مجوز نداده این فعالیت‌ها تعطیل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با شیوع ویروس کرونا اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری و مسابقات لیگ برتر این رشته مانند دیگر رشته‌های ورزشی دچار تعلیق شد و در سال منتهی به المپیک، میزان آمادگی ورزشکاران این رشته به حد محسوسی پایین آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فروکش کردن تب اولیه ویروس کرونا و بهبود شرایط بازگشایی مسابقات ورزشی توسط ستاد مبارزه با کرونا، همچنین با چراغ سبز این ستاد برای ازسرگیری مسابقات ورزشی کم برخورد، فدراسیون وزنه برداری درصدد پیگیری و دریافت مجوز از سوی ستاد است تا آمادگی ورزشکاران المپین این رشته مدال‌ساز در المپیک 2021 توکیو بیش از این دستخوش تغییرات منفی نگردد.

پس از وقفه در ورزش کشور از اسفند 98، مسابقات لیگ در خیلی از رشته‌های ورزشی و از جمله وزنه‌برداری نیمه‌کاره ماند و در نهایت با تصمیم مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری لیگ امسال نیمه‌کاره تمام شد و در نهایت تیم بازار بزرگ تهران با کسب بیشترین امتیاز قهرمانی را کسب کرد و تیم دانشگاه آزاد در جایگاه دوم قرار گرفت. در حال حاضر فدراسیون وزنه‌برداری منتظر ستاد مقابله با کروناست تا مجوز برگزاری مسابقات لیگ را  صادر کند. برگزاری لیگ وزنه‌برداری به لحاظ اقتصادی برای وزنه‌برداران آورده دارد، اما با توجه به شرایط فعلی و اولویت سلامتی ورزشکاران هنوز این مجوز صادر نشده است. فدراسیون وزنه‌برداری به دنبال برگزاری مسابقات لیگ حتی به شکل متفاوت و مختصر است اما تا زمانی که مجوز صادر نشود، وضعیت به همین صورت خواهد بود. بدین منوال فدراسیون درنظر دارد تا اردوهای تیم ملی و مسابقات لیگ را به‌شکل متمرکز و در استان‌های سفید کرونایی برگزار کند.       انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری مسابقات لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت

 اکبری رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: دانشکده دندانپزشکی از سال ۱۳۹۰ در بیرجند راه‌اندازی شد و اکنون ۳۶۰ دانشجو در حال تحصیل دارد.

وی افزود: از این تعداد ۲۵ دانشجو انتقال از خارج بوده، ۱۵ دانشجوی اتباع خارجی و مابقی دانشجویان سراسری هستند که از این تعداد هم ۳۰ درصد تعهدی خراسان جنوبی محسوب می‌شوند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه هفت دوره فارغ‌التحصیلی در این دانشکده برگزار شده است عنوان کرد: ۱۵۰ دانشجو تاکنون از دانشکده داندانپزشکی بیرجند فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی گفت: در زمینه تجهیزات دانشکده دندانپزشکی مشکل خاصی نداریم، اما بخشی از ساختمان استیجاری است که امیدواریم با تکمیل پروژه در حال ساخت تا خرداد امسال این مشکل هم رفع شود.

اکبری، گرانی مواد مصرفی و فرسودگی تجهیزات را از دیگر مشکلات دانشکده برشمرد و عنوان کرد: اکنون پذیرش دانشجو در دانشکده دندانپزشکی بیرجند با ظرفیت کامل انجام می‌شود لذا به میزان کافی دندانپزشک داریم، اما نیاز است به خوبی توزیع انجام شود.

وی با بیان اینکه دانشکده اکنون ۱۲۰ یونیت دندانپزشکی دارد گفت: انجام درمان در بخش دانشجویی بر اساس کوریکولوم درسی بوده که زیر نظر اساتید از سوی دانشجویان است و هزینه‌های آن طبق مصوبات هیات امنا و هیات رئیسه بوده لذا فقط هزینه جزئی بابت مواد مصرفی اخذ می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد