Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با گرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار افزود: خبرنگار در بیان اخبار و اطلاعاتی که به دست می آورد باید با سرعت و دقت کامل عمل کند و راستگویی و امانتداری را سرلوحه اعمال خود قرار دهد.

وی اظهارداشت: نقش رسانه ها در هدایت جامعه بسیار مهم و خطیر است و می تواند افکار عمومی را به هر سمتی که بخواهد هدایت کند از این رو باید بیان اخبار و اطلاعات بدون هر گونه کم و کاستی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: خبرنگاران به عنوان تلاشگران عرصه اطلاع رسانی، پرچمداران بصیرت دهی و آگاهی بخشی به مردم در جامعه هستند که رسالت سنگینی برعهده دارند.

وی تلاش همه خبرنگاران را در بحران های مختلف از جمله زلزله، سیل و ایام کرونا و همچنین در راستای ترغیب مردم برای امور خدا پسندانه و همدلی قابل ستایش بیان کرد.

 سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد. 

برچسب‌ها سرپل ذهاب روز خبرنگار کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب روز خبرنگار کرمانشاه سرپل ذهاب روز خبرنگار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی صبح امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز و هفته فرهنگی شهرستان اهر ضمن تبریک دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: عملیات "وعده صادق" هدیه سپاه بود که دل امت اسلامی ایران و مردم مظلوم فلسطین را شاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات تنبیه و سیلی محکمی برای رژیم صهیونیستی بود، به نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در ترسیم و راهبری این مسیر خاطر نشان شد: علما بعد از اهل بیت (ع) چراغ راه هدایت در زمین هستند و در زمان حاضر مقام معظم رهبری چراغ راه هدایت امت اسلامی هستند و هر سرزمینی که در آن عالم باشد، موجب رستگاری مردم خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی حمایت مسئولان شهرستان اهر از حوزه علمیه امام صادق (ع) را زمینه ساز پرورش علما و فرهیختگان برای نسل آینده دانست و گفت: نقش برجسته چهره‌هایی چون آیت الله نجفی اهری مبارزات دوران مشروطیت و حمایت قاطع از مبارزات رهبر کبیر انقلاب در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی بسیار ستودنی بوده و این عالم والامقام نمونه بارز اخلاق‌مداری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از بصیرت و زمان شناسی به عنوان مهم‌ترین موضوعی یاد کرد که در عصر حاضر باید مردم به آن اشراف داشته باشند و گفت: ولایت فقیه شاخص اصلی زمان شناسی و بصیرت بوده و روز شهرستان و هفته فرهنگی اهر بهترین فرصت است تا بزرگان این منطقه معرفی و از نخبگان معاصر تجلیل به عمل آید.

کد خبر 6085010

دیگر خبرها

  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • نرخ بالای هدررفت آب در سیلاب‌ها / تعارض منافع مانع اجرای آبخیزداری در کشور