Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@04:30:02 GMT

تقدیر از قضات و کارکنان نمونه کشوری دادگستری تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۶۱۳۰

تقدیر از قضات و کارکنان نمونه کشوری دادگستری تهران

با حضور رییس کل دادگستری استان تهران مراسم تقدیر از قضات و کارکنان اداری که در سطح کشور به عنوان نمونه انتخاب شده‌اند، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، «محمد جواد حشمتی مهذب» در مراسم تقدیر از قضات و کارکنان نمونه کشوری دادگستری تهران، اظهار کرد: ما در استان تهران سرمایه های انسانی بسیار عالی از جمله قضات فرهیخته و دانشمند و همچنین کارکنان خیلی خوبی داریم که این موضوع باعث مباهات و افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وظیفه قوه قضائیه رسیدگی و صدور آراء قضایی است و باید به سمت و سویی حرکت کنیم که قضات در رسیدگی‌ها با فراغ بال و آسودگی خاطر بهترین خدمت را با مطالعه، از طریق صدور آراء متقن ارائه نمایند.

رییس کل دادگستری استان تهران متذکر شد: مردم نگران حقوق و رسیدگی سطحی به پرونده‌های خود هستند و این مهمترین نگرانی و دغدغه آنان است و در این رابطه همکاران قضایی و اداری ما وظیفه دارند با دقت فراوان و به درستی به وظیفه و تکالیف قانونی خود عمل نمایند.

این مقام قضایی وظیفه مدیران را پشتیبانی از قضات و کارکنان دانست و بیان کرد: مدیران در ستاد دادگستری استان تهران باید تلاش نمایند و با رفع موانع و مشکلات، فضایی فراهم باشد تا قضات آسوده خاطر در منصب قضا به وظیفه خود عمل نمایند.

رییس کل دادگستری استان تهران یادآور شد: ما در رفع معظل اطاله دادرسی در سال 98 عملکرد خیلی خوبی داشتیم و در حدود یک چهارم از کل رسیدگی‌های صورت گرفته در سطح کشور، مربوط به استان تهران بود و این کار بزرگ را مدیون شما عزیزان هستیم و برای شما در مسیر خدمت متعالی آرزوی موفقیت و توفیق دارم.

احسان مظفری معاون قضایی رییس کل و معاونت منابع انسانی دادگستری استان تهران هم در این مراسم گفت: بر اساس آیین نامه اعلامی و مطابق ضوابط و مقررات مدون، با همکاری واحد نظارت و ارزشیابی قضات، حوزه ریاست و مدیریت نظارت و ارزشیابی کارکنان از میان جمع زیادی از همکاران شاغل در سطح استان، مجتمع‌های قضایی و نواحی دادسرا، افرادی انتخاب و به معاونت منابع انسانی قوه قضائیه معرفی می‌شوند که جمع حاضر جزء منتخبین نهایی هستند و برای آنان آرزوی موفقیت دارم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادگستری استان تهران دادگستری تقدیر دادگستری استان تهران قضات و کارکنان رییس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق عامه، از اولویت‌های دادگستری گیلان در سال جدید

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری گیلان امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) در نخستین نشست شورای قضایی امسال این استان با تبریک عملیات غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی گفت: مهمترین دستاورد نظام این بود که به دنیا نشان داد هر زمان اراده کند می‌تواند اسرائیل را با خاک یکسان کند.

او موضوع حقوق عامه را از تأکیدات مکرر و هر ساله رهبر معظم انقلاب اعلام کرد و افزود: در سال جدید موضوعات حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضایی استان گیلان است و با مسئولان و مدیرانی که به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل نکرده و یا ترک فعل کرده اند برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

رئیس کل دادگستری گیلان تصریح کرد: مسئولان باید در ایفای وظایف خود اصل سرعت، دقت و تدبیر لازم را به کار بندند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • معلمان نمونه استان سمنان، شناسایی شدند
  • معرفی ۸ معلم نمونه فارس برای مرحله کشوری
  • استفاده بیشتر از ظرفیتهای قانونی برای کاهش جمعیت کیفری استان
  • استفاده بیشتر از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری گلستان
  • حقوق عامه، از اولویت‌های دادگستری گیلان در سال جدید
  • جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان
  • مهارت آموزی بیش از ۲۳۷ هزار نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح
  • ۸ معلم نمونه فارس برای مرحله کشوری انتخاب شدند
  • اسامی معلمان نمونه فارس اعلام شد