Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرفورمنس «جابه‌جایی تئاترشهر؛ یک سانتی متر نزدیک‌تر» به طراحی و کارگردانی نصیر ملکی‌جو یکشنبه، دوازدهم مرداد با قدردانی از دو هنرمند معاصر کشورمان به پایان رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، پرفورمنس «جابه جایی تئاترشهر؛ یک سانتی متر نزدیک تر» به طراحی و کارگردانی نصیر ملکی جو یکشنبه دوازدهم مردادماه با قدردانی از پرویزتناولی و بهروز غریب پور دو هنرمند معاصر کشورمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جا‌به‌جایی تئاتر شهر، یک سانتی متر نزدیک تر» تازه ترین پروژه اجرایی نصیرملکی جو نویسنده و کارگردان تئاتر بود که روزهای پنجشنبه نهم ، جمعه دهم  و یکشنبه دوازدهم مرداد ماه در محوطه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در این اثرمحیطی که محصول مجموعه «کارخانه هنر مدرن» با موسیقی انتخابی  Up Coming Funeral  اثر علی صمدپور بود، امیر قالیچی و زهرا سلیمیان (مجریان طرح)، یاسمن رضا زاده، محمدحسن سلمانی، مهسا شیخی، بهنام شاملو، حسین مهدوی، مسیح کمالی، کوروس افشار، زینب گرما رودی، محمد مفاخری، امید تیموری، مینا رمضانی ( اجرا گران)، زهرا سلیمیان (برنامه ریز)، بهنام شاملو، حسین مهدوی (دستیاران کارگردان)، نصیرملکی جو (طراحی لباس و آکسسوار)، کیمیا شاه محمدی، فریبا شاه محمدی، سمیه خواسته (طراحی و دوخت لباس)، یغما فرجی (ساخت آکسسوار)، شقایق برهمتی (طراح گریم)، مهسا شیخی (طراح گرافیک )، امیر قالیچی (مدیر روابط عمومی )، علی حدادی اصل، پریسا محمدی، شیواخدا بخش (عکاسان)، محمد مقیمی، حمید مهدوی، ثمین موسوی، داود عباسی (فیلمبرداران ) گروه اجرایی را تشکیل می دادند.

نصیرملکی جو طی روزهای گذشته علاوه بر اجرای این پروژه محیطی،نمایش «کوکاکولا» با بازی سیاوش چراغی پور و  پگاه کاظمی را از روز 29 تیر تا 12 مرداد 1399 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برده بود.

 این اثر نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت 50 درصدی فروش بلیت تالار قشقایی تئاتر شهر که در چارچوب رعایت شیوه نامه های بهداشتی مربوط به فاصله گذاری تماشاگران تعیین شده بود،  با مجموع 345 تماشاگر به اجرای خود پایان داد.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجموعه تئاتر شهر هنرهای نمایشی جایی تئاتر تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • قدردانی بانوان کیش از پلیس در اجرای طرح نور
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت