Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:31:18 GMT

گواهی مالکیت فیلم دائمی شد+فهرست

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۶۵۲۹

گواهی مالکیت فیلم دائمی شد+فهرست

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فهرست گواهی مالکیت‌های فیلم‌های سینمایی و غیر سینمایی به همراه اطلاعیه‌ای درباره گواهی مالکیت فیلم سینمایی و غیر سینمایی به شرح زیر اعلام می‌شود.

۱- از تاریخ اول مرداد ماه سال جاری، گواهی مالکیت به صورت دائمی صادر شده که اصالت و اعتبار آن از طریق رمزینه (بارکد) و یا مراجعه به سامانه سازمان سینمایی قابل راستی آزمایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است در صورتی که مالکیت اثر تغییر کند، گواهی جدیدی صادر و گواهی قبلی از درجه اعتبار ساقط می‌شود.

۲-مشخصات مالکیتی حدود ۱۰۲۹ اثر در فایل زیر قابل مشاهده است. پیشتر برای این آثار، گواهی مالکیت مدت دار، صادر و تحویل شده است، اما مالکان این آثار، در عین حال می‌توانند با مراجعه به سامانه و ثبت نام، گواهی جدید مالکیتی (دائمی) را چاپ کنند. همچنان که قبلا اعلام شده، مجوز‌ها و گواهی‌های سازمان سینمایی به دلیل نصب رمزینه و قابلیت اصالت سنجی و اعتبار سنجی نیاز به امضا ندارند، ولی اگر متقاضی، تمایل به اخذ امضاء دارد می‌تواند برای اخد امضاء روی همان نسخه چاپی، به دفتر مدیر مربوط مراجعه کند و یا از دفتر مدیر بخواهد.

۳-مالکان آثاری که در فهرست زیر نیستند می‌توانند با مراجعه به سامانه و بارگذاری اسناد مربوط، تقاضای صدور گواهی مالکیت دائمی کنند.

آثار جدید نیز مشمول همین قاعده است. مطابق گردش کار، تمام مالکانی که از سوی تهیه کننده یا یکی از مالکان معرفی می‌شوند با مراجعه به سامانه، میزان سهم اعلامی را تایید می‌کنند و صرفا پس از تایید همه آنان، پیام «تکمیل مدارک» روی حساب‌های کاربری آنان درج و فرآیند صدور گواهی مالکیت آغاز می‌شود. پس از تکمیل مدارک، اطلاع رسانی صورت می‌پذیرد تا اگر ادعایی درباره مالکیت اثر وجود دارد، رسیدگی شود و پس از یک ماه، گواهی مالکیت دائمی صادر می‌شود. چنانچه بعضی از حقوق این اثر، به‌صورت مدت‌دار واگذار شده باشد در گواهی مالکیت صادره، مشخص است.

۴-هر زمان که با پیگیری مدعیان، برای سازمان سینمایی محرز شود که گواهی صادره، نادرست بوده؛ رمزینه نامعتبر می‌شود و صدور گواهی جدید، مستلزم گردشکار جدید است.

۵-در صورتی که در آینده، سهام فیلم یا حقوق نمایش خانگی، تلویزیونی و ... تغییر کند به روش فوق، تقاضای گواهی مالکیت جدید در سامانه سازمان سینمایی ثبت و گواهی مالکیت جدید صادر و گواهی قبلی به صورت خودکار باطل می‌شود.


فهرست گواهی های صادره

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سازمان سینمایی مراجعه به سامانه سازمان سینمایی گواهی مالکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام

قیمت کتاب‌های درسی میان‌پایه‌ها در مقاطع تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ آغاز شده، قیمت کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی به جز پایه‌های ورودی هفتم و دهم اعلام شده است.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

این در حالی است که دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

دانش آموزان اتباع باید به جای کد ملی، کد اتباع در سامانه سیدا و به جای شماره سریال شناسنامه، شش رقم یک (۱۱۱۱۱۱) وارد کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

قیمت کتاب‌های درسی به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

قیمت کتاب‌های پایه‌های هفتم و دهم متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 747544

دیگر خبرها

  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • اسناد مالکیت ۵ تالاب استان خوزستان صادر شد
  • صدور اسناد مالکیت پنج تالاب و ۲ رودخانه خوزستان
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد
  • بیش از 1200 سند مالکیت زراعی در اشنویه صادر شده است
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران