Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@21:05:20 GMT

 نوید محمدزاده: برادران جلیلوند بی نظیر هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۶۵۴۱

 نوید محمدزاده: برادران جلیلوند بی نظیر هستند

نوید محمدزاده، بازیگر سینما و تئاتر، در صفحه شخصی خود، از همکاری مجددش با برادران جلیلوند گفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نوید محمدزاده با انتشار عکسی از خود در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آورده است:

"اختتامیه فجر ۳۵
بدون تاریخ، بدون امضا
فیلم برادران جلیلوند
سیمرغ گرفتم
امسال
شب، داخلی، دیوار
فیلم برادران جلیلوند
چالشی سخت و لذت بخش
برادران جلیلوند بی‌نظیر هستند
انسان
رفیق، با مرام، بامعرفت، کاربلد، عاشق سینما
خوشحالم دوباره در کنار شما و تیم حرفه ای شما هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

کد خبر 436957

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نوید محمدزاده برادران جلیلوند فیلم بدون تاریخ بدون امضا شب داخلی دیوار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برادران جلیلوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)

به گزارش "ورزش‌سه"، درخشش حسن‌زاده در حالی رقم خورد که او یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی در دور گروهی و سه مسابقه برابر افغانستان، بحرین و کویت هم بود و نقش ویژه او در تیم وحید شمسایی وقتی بیشتر به چشم آمد که او در آخرین ثانیه‌های مسابقه برابر کویت و در حالی که تیم ملی با نتیجه 4 بر صفر از حریف خود پیش بود، برای حفظ دروازه تیم ملی با از جان مایه گذاشت و با جنگندگی و توانی مثال زدنی خودش را در مسیر پارس ارسالی بازیکن کویت قرار داد تا از گلزنی آنها جلوگیری کند.

ویدئو: 330874

حسن‌زاده که آمار استثنایی 45 بازی و 42 پیروزی را در جام ملت‌های آسیا به نام خود کرده، در مصاف با قرقیزستان توانست این آمار را به 43 پیروزی در 46 مسابقه ارتقا دهد و البته اقدامات تاثیرگذار دیگری هم داشت.

حسن‌زاده که رهبر تیم شمسایی و برقرار کننده تعادل در فاز تدافعی و هجومی تیم به شمار می‌رود، از گل سوم به بعد بیشتر توانست با هوش و خلاقیت خود از فضاهایی که ایجاد می‌شد، استفاده کند. نگاهی به گل‌های چهارم و پنجم ایران مقابل قرقیزستان به خوبی نقش او را پس از تصاحب دوباره توپ به تصویر می‌کشد؛ جایی که او بدون معطلی با پاس‌های کوتاه خود زمینه‌ساز دو گل از احمدعباسی و مهدی کریمی می‌شود.

اما اوج کار حسن زاده کاپیتان 36 ساله تیم ملی در مصاف با قرقیزستان روی گل ششم رقم خورد؛ جایی که او ضربه پنالتی را به شکلی عجیب که نشان از قریحه و تکنیک بالای او داشت، با موجی که به توپ وارد کرد، به سمت دروازه فرستاد. وقتی برای اولین مرتبه این صحنه را می‌بینید، احساس می‌کنید که توپ به سمت راست دروازه‌بان فرستاده می‌شود، اما در ادامه با چرخش و کاتی که حسن‌زاده به پای خود می‌دهد، توپ به سمت چپ دروازه‌بان می‌رود و گل ششم تیم ملی را رقم می‌زند.

دو سال پیش وحید شمسایی تیم ملی را با استفاده از نام‌های جوان به جام ملت‌ها برد و نام بازیکنان بزرگی نظیر حسن زاده را خط زد. او در این تورنمنت حالا رویه دیگری را در پیش گرفته و با برگشت از تصمیم گذشته‌اش بار دیگر حسن زاده را به عنوان رهبر تیمش به جام ملت‌ها برده و تا صعود به مرحله نیمه نهایی هم به خوبی جواب این تصمیم خود را گرفته است.

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان