Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@00:21:28 GMT

غرق شدن خواهر و برادر ۸ و ۱۱ ساله دردریای عمان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۶۶۹۰

غرق شدن خواهر و برادر ۸ و ۱۱ ساله دردریای عمان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان، مهندس مختار سلحشور ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در رابطه با عملیات جست‌وجو و کشف پیکر 2 کودک غرق شده در ساحل گهردو شهرستان سیریک گفت: حوالی ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۱۲ مرداد سانحه غرق شدگی دو کودک ۸و ۱۱ ساله در دریا گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله ۳ تیم‌های امداد و نجات جمعیت از شهرستان سیریک به محل اعزام شدند که مشخص شد یک خانواده اهل شهرستان میناب به ساحل روستای گهردو از توابع بخش بمانی رفته که دو کودک ۸ و ۱۱ از آنها غرق شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: پیکر یکی از دو کودک غرق شده توسط نیروهای محلی از آب خارج شده بود و از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه عملیات جستجو برای کشف دومین پیکر توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از ۴ ساعت عملیات فشرده جستجو در آب، در نهایت پیکر دومین کودک غرق شده ساعت یک بامداد امروز (۱۳ مرداد ماه) توسط تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان کشف و از آب خارج شد.

مهندس سلحشور از هموطنان خواست در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری انواع حوادث و سوانح با شماره اضطراری ملی ۱۱۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

20 / 20 بی‌احتیاطی و غفلت خانواده‌ها غرق شدن غرق شدگی دریای عمان غرق شدن خواهر و برادر ۸ و ۱۱ ساله مهندس مختار سلحشور ساحل گهردو شهرستان سیریک شماره اضطراری ملی ۱۱۲

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: غرق شدن غرق شدگی دریای عمان جمعیت هلال احمر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل‌ و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمای کاشان فردا به 47 درجه می رسد 15 توصیه‌ مهم هنگام وقوع سیل

دیگر خبرها

  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله