Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرگرد رضا شهسواری با تبریک ایام دهه ولایت در خصوص توقیف خودروهای دارای جریمه رانندگی بالای یک میلیون تومان گفت: کسانی که وسیله نقلیه آنها به دلیل جریمه بالای ۱۰ میلیون ریال در توقیف است، می‌توانند از این فرصت برای ترخیص وسیله نقلیه خود استفاده کنند.

براساس قانون ماموران در سراسر کشور موظف هستند که چنین خودروهایی را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند اما در این خصوص هم به ماموران تاکید کردیم اگر خودرویی همراه با خانواده بود فقط به راننده تذکر دهند که باید جرایم خود را تسویه کند ضمن اینکه از سال ۹۸ هم ارسال پیامک اخطار به این گونه رانندگان را در دستور کار قرار دادیم تا قبل از توقیف وسیله نقلیه خود از میزان جرائم خود اطلاع پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به مناسبت ایام دهه ولایت و در راستای تسهیل در ارائه خدمات به مالکان و متصرفان وسایط نقلیه مشمول تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی (تخلفات رانندگی بالای ۱۰ میلیون ریال) که در حال حاضر در پارکینگ متوقف هستند، ضمن تقسیط تخلفات رانندگی نسبت به ترخیص وسایل نقلیه برابر مقررات راهور اقدام می‌شود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اشاره به زمان اجرای این طرح اظهار کرد: این طرح از امروز ۱۳ مرداد تا پایان همین ماه قابل اجرا است.

کد خبر 536921 برچسب‌ها پلیس - جریمه و گواهینامه استان‌ کرمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس جریمه و گواهینامه استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم

مدیر حمل و نقل ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم از سفر حدود هفت میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به این جزیره در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، پژمان بهرامی امروز در نشستی رسانه‌ای در سالن بین‌المللی مرکز رشد با بیان اینکه گردشگران سال گذشته استقبال بسیار بالایی از جزیره قشم داشتند، اظهار داشت: سفر گردشگران با وسیله نقلیه شخصی در سال گذشته از مسیر بنادر لافت و پل به قشم انجام شده است.

وی در خصوص مجموع گردشگران قشم در سال گذشته، گفت: 9 میلیون و 364 هزار و 280 گردشگر سال گذشته از طریق بنادر شهید ذاکری و لافت در جزیره قشم و بنادر شهید حقانی و پل در بندرعباس موفق به تردد در جزیره جهانی قشم شدند.

مدیر حمل و نقل ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم از سفر حدود هفت میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به این جزیره در سال گذشته خبر داد.

بهرامی با بیان اینکه سفر به قشم از سه مسیر زمینی، دریایی و هوایی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: از مجموع گردشگران سال گذشته قشم، سه میلیون و 366 هزار و 136 گردشگر از مسیر بنادر شهید ذاکری قشم و شهید حقانی بندرعباس در جزیره زیبای قشم تردد داشتند.

وی تصریح کرد: سال گذشته آمار جابجایی خودروی گردشگرانی که با وسایل شخصی و عمومی از طریق بنادر پل و لافت در جزیره قشم تردد داشتند به یک میلیون و 794 هزار و 536 دستگاه رسید.

قشم منطقه‌ای با جاذبه‌های گردشگری، تجاری، تاریخی و فرهنگی بسیار است که صنعت درآمدزای گردشگری در این شهرستان با وجود همه کم و کاستی‌های موجود، رونق به نسبت خوبی دارد.

توسعه تجاری و تقاضا برای بازارگردی و خرید در کنار جاذبه‌‌های طبیعی قشم که ظرفیت‌هایی همانند ژئوپارک جهانی را نیز در دل خود جای داده سبب افزایش قابل توجه سفرها به قشم در سال‌های اخیر شده است.

سفر به قشم از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین‌المللی قشم)، زمینی (سفر با خودروهای شخصی و عمومی از طریق اسکله پهل بندرعباس به اسکله لافت جزیره قشم توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی (از اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری شهر قشم) امکانپذیر است.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد