Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@10:45:28 GMT

معاون اماکن متبرکه حرم منور رضوی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۶۸۳۲

معاون اماکن متبرکه حرم منور رضوی منصوب شد

گروه استان‌ها- طی حکمی از سوی مدیر عالی حرم مطهر رضوی، معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،با حکم محمد مهدی برادران مدیر عالی حرم مطهر رضوی و با موافقت تولیت آستان قدس رضوی، محمد توکلی فریمانی به عنوان معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی و روح الله رنجبر شورستانی به عنوان جانشین این معاونت منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از حکم مدیر عالی حرم مطهر رضوی ضمن تقدیر از خدمات مصطفی فیضی سرپرست سابق معاونت اماکن متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی، خطاب به محمد توکلی آمده است:

شایسته است حسب تأکیدات مقام معظم رهبری در حکم انتصاب تولیت معزز آستان قدس رضوی فراهم آوردن شرایط زیارتی توأم با آرامش، معرفت افزا و تأثیرگذار در زندگی زائر در اولویت قرار گیرد و تمام برنامه‌ها و تلاش‌ها معطوف به تحقق این امر باشد تا حرم مطهر، مظهر خدمت شایسته خادمان و خدمتگزاران عزیز و تجلی اخلاق و سیره رضوی باشد.

لبیک آستان قدس رضوی به مطالبه زائران / نصب سایبان در صحن‌های حرم منور رضوی+فیلمتمهیدات ویژه آستان قدس برای رفاه زائران / نصب سایه‌بان در‌ صحن‌های حرم منور رضوی+عکس‌تولیت آستان قدس:‌ عزاداری ماه محرم نباید تعطیل شود ‌/ میزبانی از عزاداران در حرم مطهر ‌با رعایت ‌بهداشت

در همین راستا ضمن تأکید بر حفظ منزلت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع)، اهتمام در تعالی این جایگاه رفیع مدنظر قرار گیرد و صیانت از آیین‌های مذهبی و سنت‌های ریشه‌دار در حرم مطهر رضوی حفظ شود.

ارتقاء جایگاه والای خدمه و خادمیاران با رعایت ادب، مهربانی و رأفت رضوی، برنامه ریزی دقیق و منظم به منظور اجرای مطلوب تشریفات برگزاری آیین ها، مراسم و مجالس حرم مطهر رضوی، اهتمام به منظور انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای حفظ و اشاعه ارزش‌های دینی، بسترسازی لازم به منظور حفظ شئونات و تعظیم شعائر اسلامی در حرم مطهر رضوی، نظارت بر حسن انجام وظایف خدمه، خادمیاران و کلیه منابع انسانی و رسیدگی و پایش مستمر روزانه امور از دیگر مواردی است که در این حکم به آن اشاره شده است.

محمد توکلی فریمانی پیش از این ریاست اداره انتظامات حرم مطهر و مدیریت امور خدمه آستان قدس رضوی را برعهده داشته و روح الله رنجبر شورستانی سابقه ریاست اداره فراشان و مدیریت انتظامات و تشریفات آستان قدس را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/281/ت

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... قرائت دعای عرفه توسط زائران حرم رضوی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی+ تصاویر تمهیدات بهداشتی دعای عرفه در حرم رضوی/ زائران مهر و سجاده همراه داشته باشند ویژه برنامه‎های شهادت امام باقر(ع) در حرم رضوی برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قرائت دعای عرفه توسط زائران حرم رضوی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی+ تصاویر تمهیدات بهداشتی دعای عرفه در حرم رضوی/ زائران مهر و سجاده همراه داشته باشند ویژه برنامه‎های شهادت امام باقر(ع) در حرم رضوی برگزار می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۲ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۳ گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم ۴ خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ ۵ تلاش مجلس برای تصویب طرح دو فوریتی "جهش تولید مسکن" / ‌احداث ‌یک میلیون واحد مسکونی در سال ۶ گزارش| مصائب محو‌رهای مواصلاتی هرمزگان تمامی ندارد / جاده توکهور به میناب کم‌ترین استاندارد را دارد ۷ دولت الکترونیک به‌کندی پیش‌ می‌رود/ توسعه و تثبیت دولت الکترونیک جاده جهش تولید است ۸ ۸ گسل فعال و زلزله‌خیز در استان قزوین وجود دارد/مردم مقاوم‌سازی ساختمان‌ها ‌را جدی بگیرند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی| وضعیت ‌هشدار کرونا در منطقه محروم ایران / اگر بلوچستان در پیک کرونا قرار گیرد چه می‌شود؟ سفر ‌به مازندران اکیدا ممنوع / وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان / موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴ برابر افزایش پیدا کرد‌ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم / با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ماجرای مسمومیت اهالی یک روستا در گرگان؛ علوم پزشکی: در حال بررسی هستیم مهمترین اخبار تسنیم نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم / با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی اماکن متبرکه حرم رضوی دعای عرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند

عبدالحسین ملک جعفریان، این آمار را اختصاص به بازه زمانی 29 اسفند 1402 تا 12 فروردین 1403 عنوان کرد و گفت: از این تعداد قریب به 38 هزار و 808 نفر از موزه مرکزی و فرش بازدید داشته اند. 
وی، موزه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری با 3هزار و 800 و موزه مردم شناسی با 505 نفر بازدید کننده در رتبه های بعدی بازدید قرار داد. 
ملک جعفریان تصریح کرد:  طی این مدت 110 گردشگر خارجی از کشورهای پاکستان، عراق، هند، لبنان، افغانستان، ترکیه نیز برای بازدید به موزه های حرم مطهر رضوی آمدند. 
رئیس اداره گنجینه های موزه آستان قدس رضوی روز پنج‌شنبه دوم فروردین‌ماه با تعداد 5 هزار و 655 نفر بازدید کننده را پربازدیدترین روز سال برشمرد و اظهار کرد: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، آمار بازدید کنندگان نسبت به سال گذشته با کاهش رو به رو بوده است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند