Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@10:59:38 GMT

افزایش ۱۹۳ درصدی حریق جنگلی در کشور

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۶۸۶۹

افزایش ۱۹۳ درصدی حریق جنگلی در کشور

خبرگزاری میزان- طبق آخرین آمار حریق جنگلی نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۹۳ درصدی رو به رو بوده است. تاریخ انتشار: 13:15 - 13 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۳۲۱

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: آمار حریق جنگلی در خرداد سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و آمار رسمی سازمان جنگل‌ها این افزایش را ۱۹۳ درصد را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال بسیاری از مناطق جنگلی از بوشهر تا ارسباران دچار حریق شدند و هفت نفر که پنج نفر از آن‌ها داوطلب بودند، جان خود را بر سر حفظ این منابع طبیعی از دست دادند.

علت افزایش این آتش‌سوزی‌ها هنوز مشخص نشده است، اما همچنان اختلافاتی بر سر عمدی بودن یا نبودن برخی از آن‌ها وجود دارد. در این اینفوگرافیک جزئیاتی از افزایش تعداد و سطح حریق جنگلی در خرداد ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: آتش سوزی در یکی از مراکز شرکت آمازون

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان:انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل حریق جنگلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار

سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار در سال ۱۴۰۲ حدود یک میلیون و ۵۱۷ هزار تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه قبلی ۹۳ درصد افزایش داشته است.

او افزود: همچنین عملکرد بنادر نوشهر و فریدونکنار در این مدت در بخش صادرات کالا، از افزایش ۲۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه قبلی برخوردار بوده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان این که افزایش عملکرد بنادر تابعه اداره کل در سال ۱۴۰۲ طی ۱۳ سال گذشته بی سابقه بوده است، گفت: عملکرد بنادر نوشهر و فریدونکنار در بخش تخلیه و بارگیری کالا طی یک سال گذشته، در مجموع بالاترین نرخ رشد را در بین بنادر تجاری کشور داشته است.

کیا کجوری با اشاره به افزایش ورود کشتی به بنادر تابعه اداره کل با وجود مشکلات مربوط به لایروبی و کاهش تراز آب دریا، افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران اداره کل و شرکت‌های تابعه بخش خصوصی، تعداد ۴۸۸ فروند کشتی تجاری در سال گذشته وارد بنادر نوشهر و فریدونکنارشده که ۷۹ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه قبلی نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کاهش بیش از هشت درصدی میزان بارش‌ها در زنجان
  • افزایش ۴.۶ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال
  • افزایش ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار
  • بارش‌ها در ایران ۲۱ درصد کاهش یافت/کاهش ۱۷ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • رکوردشکنی کاهش نرخ بیکاری ترکیه در ۲۰۲۳
  • تردد حدود ۱۲ میلیون خودرو از محورهای استان قزوین
  • افزایش ۳ درصدی اعمال جراحی در نوروز ۱۴۰۳
  • افزایش هشت درصدی بازدید‌های نوروزی از شهرستان بافق
  • افزایش ۴ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین از ابتدای امسال