Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@13:19:03 GMT

سد رودبال قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۶۹۲۳

سد رودبال قربانی گرفت

فرمانده انتظامی "استهبان" گفت: شخصی به هویت معلوم بر اثر بی احتیاطی در سد "رودبال"، غرق شد و جان باخت.

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ "حسین اکبرپور" اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع غرق شدگی در سد "رودبال" این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه مشاهده کردند، فردی به هویت معلوم به علت آشنا نبودن با فنون شنا در رودخانه مذکور غرق و فوت کرده است. سرهنگ "اکبرپور" خاطر نشان کرد: به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فنون شنا از مهمترین دلایل غرق شدگی است که می‌طلبد شهروندان به توصیه و هشدارها توجه کافی کنند تا شاهد حادثه تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: غرق شدگی رودبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف طرح نور (عفاف و حجاب) در بیجار اجرایی می‌شود و تیم‌هایی از پلیس ضمن استقرار و گشت زنی در نشانگاه‌های سطح شهر طرح عفاف و حجاب را اجرا کردند.

وی ضمن تشکر از همکاری مردم شریف و متدین شهرستان افزود: الحمدالله وضعیت عفاف و حجاب در بیجار مطلوب بوده و تعداد انگشت شماری از نوجوانان که از اثرات سو و مخاطرات بد حجابی ناآگاه هستند در شهر مشاهده شدند که پس از تذکر لسانی حجاب خود را اصلاح کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیان کرد: با توجه به مطالبه عموم مردم در موضوع رعایت پوشش و حجاب اسلامی، ادامه این طرح به صورت همگانی و با مشارکت ادارات متولی و اقشار مردم در دستور کار پلیس و دستگاه قضائی است.

سرهنگ قربانی توجه به مقوله حجاب و عفاف را نیاز جامعه و رسالت همه افراد دانست و گفت: این مهم یک فریضه الهی است و باید مدنظر افراد جامعه باشد.

کد خبر 6085136

دیگر خبرها

  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر