Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون هندبال گفت: عزم فدراسیون و وزارت ورزش این است که بتوانیم طبق برنامه رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان را در شیراز میزبانی کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته اظهار داشت: یکی از اقدامات مثبت ما از زمانی که به فدراسیون آمدیم این بود که همه باشگاه‌ها را موظف کردیم بدهی‌های گذشته خود را با بازیکنان تسویه کنند و پیگیر شدیم که هر باشگاهی بدهی داشته باشد حق حضور در لیگ را نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بالغ بر هزار مسابقه در سال 1398 برگزار شد. در کمیته داوران آسیا درحال حاضر ایران وضعیت بسیار خوبی دارد و 6 کوبل داوری فعال از کشورمان در آسیا قضاوت می‌کنند. عزم فدراسیون و وزارت ورزش به خصوص سلطانی‌فر این است که بتوانیم طبق برنامه رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان را در شیراز میزبانی کنیم.

پاکدل خاطرنشان کرد: یکی از اهداف و شعارهای ما در فدراسیون بحث آموزش است. ما دوره تخصصی بدنسازی را با حضور مدرس مطرح جهانی در تهران برگزار کردیم. با امتیازی که از فدراسیون جهانی گرفتیم توانستیم برای اولین بار دوره مربیگری بانوان را در کشور برگزار کنیم. ما در سال 98 توانستیم 57 دوره آموزشی را برگزار کنیم و تمام سعی ما این است که سطح دانش فنی مربیان را بالا ببریم.

وی همچنین درخصوص مشکلات این فدراسیون گفت: یکی از مشکلات عمده هندبال عدم ثبات این فدراسیون بوده است. بدهی‌های انباشته نیز به خاطر بی ثباتی بوده است و نفرات قبل که کوتاه مدت در فدراسیون بودند نتوانستند برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

حضور دو تیم ایرانی در جام باشگاه‌های هندبال آسیا قطعی شد

رئیس فدراسیون هندبال افزود: چشم‌انداز این فدراسیون استعدادیابی است و قصد داریم در سال 1401 در مسابقات نوجوانان آسیا روی سکو برویم. ما جزو معدود فدراسیون‌هایی هستیم که بعد از برگزاری مسابقات المپیاد، استعدادها را رها نکردیم. مربیان فدراسیون در مسابقات آموزش و پرورش نیز حضور داشتند و استعدادها را شناسایی کردند. ما کشور را به چهار بخش تقسیم کردیم و چه در بخش پسران و هم در بخش دختران دائما درحال شناسایی استعدادها هستیم. همچنین 8 تیم برتر المپیاد را در یک تورنمنت شرکت دادیم تا بتوانیم استعدادها را حفظ کنیم.

پاکدل اضافه کرد: تفاهم‌نامه قابل قبولی در راستای توسعه ورزش همگانی با شهرداری و آموزش و پرورش بسته شد. ما توانستیم هندبال ساحلی و هندبال با ویلچر را توسعه بدهیم و هدف ما این است که با گسترش ورزش همگانی سلامت خانواده را افزایش دهیم.

وی با اشاره اقدامات فرهنگی این فدراسیون اظهار داشت: بعد از شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی این افتخار نصیب جامعه هندبال شد که نام تالار فدراسیون به نام این شهید بزرگوار تغییر کند. همچنین ملی‌پوشان ما توانستند در مسابقات کویت به درستی به حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کنند.

پاکدل در پایان گفت: علیرغم بدهی‌های گسترده قبلی فدراسیون در سال 98 هیچ بدهی به جای نگذاشته است. همچنین بدهی‌های مالیاتی مربوط به سال‌های 96 و 97 را پرداخت کردیم و تمام بازیکنان، مربیان و داوران مطالبات خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هندبال بیشتر بخوانید... مجمع عمومی فدراسیون هندبال برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مجمع عمومی فدراسیون هندبال برگزار می‌شود واژه های کاربردی مرتبط هندبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ محمدرضا نوایی دار فانی را وداع گفت ۲ مانع سخت طارمی برای جدایی از ریوآوه ۳ رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است ۴ اولیور کان: تبرئه شدن منچسترسیتی نشان داد، قوانین یوفا باید سختگیرانه‌تر باشند ۵ جدول رده‌بندی سری A در پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ ۶ نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم ۷ روحانی: خدا را شکر توده پشت سرم خوش‌خیم است / چالش سختی را پشت سر گذاشتم ۸ السنر: از سامان قدوس انتظار بیشتری دارم مهمترین اخبار ورزشی وکیل برانکو: باشگاه پرسپولیس قرار است در عمان پول برانکو را بدهد/ توافق کردیم اما نه برای پرداخت قسطی رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم ذوالفقارنسب: اصلی‌ترین حریف پرسپولیس مقابل نساجی زمین چمن مصنوعی بود!/ گل‌محمدی با تمام نیروهایش بازی کرد مهمترین اخبار تسنیم نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم / با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران پس از پایان اردوی آماده‌سازی خود در دهدشت صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی ترکیه شد تا در یک اردوی تدارکاتی سه روزه شرکت کنند.

ملی‌پوشان در این اردو آماده‌سازی که تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال نوجوانان ترکیه برگزار می‌کنند.

۲۰ بازیکن در این اردو حضور دارند. احمد قنبری، محمد بابالادی، متین زارعیان دولت‌آبادی، متین عادل منش، رضا کثیری، شادمهر خسرونژاد، صالح عباسی بافقی، محمدجواد میرازیی، حسین علمی‌خواه، علیرضا کمانی، پارسا شهابی کاسب، محمدطاها فتاحی، راستین رضوانی‌نیا، مهدی تیموری، سید محمدحسین یوسفی پناه، امید عنایتی جو، مهرزاد مظفری زاده، مهدی جمالی، پارسا باباپور و سید امیرحسین عادلی نسب در این اردو حضور دارند.

مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزادمنجیری (سرمربی) و رضا سرسنگی (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

هندبالیست‌های نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می کند که از ۱۳ تا ۲۴ شهریور امسال به میزبانی کشورمان و در شهر شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند همگروه است.

کد خبر 6085138

دیگر خبرها

  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • حق‌التدریس اضافه بر ساعات سازمانی موظف به استادان پرداخت نمی‌شود