Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری استان کردستان در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان دهگلان بر حمایت از سرمایه گذاران واقعی در استان کردستان تاکید و اظهار کرد: تسهیلات ارزان قیمت باید در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد.

یزدان فلاحی امروز دوشنبه (13 مردادماه) در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دهگلان، با اشاره به ضرورت برخورد جدی با بر هم زنندگان امنیت جامعه، گفت: قانون جدید کاهش مجازات حبس مختص جرایم سبک است و با جرایم خشن و افرادی که مرتکب این جرایم می شوند با شدت هرچه تمامتر برخورد می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملکرد موثر تک تک قضات و کارکنان دادگستری سبب ارتقای اعتماد عمومی در جامعه شده و سبب می شود مردم طعم شیرین عدالت را بچشند.

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری استان کردستان با اشاره به مشکلات شهرستان دهگلان در خصوص بهره برداری از چاه های غیرمجاز، تاکیدکرد: شهرستان دهگلان دارای سرمایه ارزشمند اراضی ملی و منابع طبیعی است و ضروری است تا در مواقع اجرای حکم با قاطعیت عمل شده و با کسانی که قصد سوء استفاده از منابع طبیعی و عرصه های ملی دارند برخورد شود.

وی همچنین به نقش بارز و ارزشمند وکلا در دستگاه قضایی اشاره کرد و افزود: وکلا یاریگر عدالت هستند و بنا بر این است که قاضی و وکیل در کنار هم حق را به حقدار برسانند.

معاون منابع انسانی دادگستری استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به جهش تولید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران واقعی در استان کردستان تاکید و خاطرنشان کرد: هیچ کارخانه یا کارگاهی نباید به سبب معوقات بانکی تعطیل شود و تسهیلات ارزان قیمت باید در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد.

وی با اشاره به کمبود کادر قضایی و اداری در دادگستری دهگلان، بیان کرد: همکاران زحمتکش دادگستری دهگلان تنها با 48 درصد از چارت قضایی و اداری مشغول به فعالیت هستند.

فلاحی یادآور شد: به زودی دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران شهرستان دهگلان فعال خواهد شد .

همچنین در ابتدای این مراسم علی سرمدی واله رییس سابق دادگستری دهگلان از تعیین تکلیف پرونده های معوق در دادگستری دهگلان خبر داد و گفت: در سال گذشته تعداد 11880 فقره پرونده به دادگستری دهگلان وارد شد که خوشبختانه تعداد 11980 فقره پرونده نیز مختومه شد و این مسئله سبب رضایت مردم این شهرستان شده است.

در پایان این مراسم حکم انتصاب قادر افتخاری مهر به عنوان رئیس جدید دادگستری و زاهد کریمی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب  شهرستان دهگلان از طرف ریاست قوه قضاییه ابلاغ و از زحمات علی سرمدی واله رئیس سابق دادگستری و حسین مهری دادستان سابق این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستری دهگلان شهرستان دهگلان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یوسف‌خانی از پایین بودن مقطعی قیمت مرغ خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت مرغ زنده در هر کیلو به ۵۴ هزار تومان کاهش یافته در حالی که پیش‌تر ۶۰ هزار تومان در هر کیلو بوده است.

وی در گفت وگو با ایلنا افزود: کاهش قیمت مرغ زنده به کاهش قیمت گوشت مرغ و رسیدن آن به ۸۰ هزار تومان در هر کیلو انجامیده و این در حالیست که این قیمت‌ها به سود تولیدکننده نیست و می‌تواند در میان‌مدت به کاهش جوجه‌ریزی و افزایش قیمت مرغ در بازار بینجامد.

یوسف‌خانی ادامه داد: در حال حاضر مرغ با کیلویی ۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و البته فروشندگان مجاز هستند که قیمت آن را تا ۸۵ هزار تومان در هر کیلو بالا ببرند اما از آنجا که این روزها بازار مرغ با مازاد عرضه نسبت به تقاضا روبه‌رو شده این کالا در برخی فروشگاه‌ها با اندکی پایین‌تر از این قیمت نیز فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی خاطرنشان کرد: به طور معمول در نیمه دوم فروردین هر سال رکود شدیدی برای بازار مرغ حاکم می‌شود که البته موقت است و در ادامه سال با افزایش تقاضا قیمت بالا می‌رود تا تولیدکننده هم متضرر نشود.

وی اظهار کرد: تامین خوراک مرغ به خوبی صورت می‌گیرد و همین موضوع نیز عاملی است که به تقویت عرضه و کاهش قیمت کنونی انجامیده است.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896874

دیگر خبرها

  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید
  • تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرامی‌گیرد
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج از کشور در اختیار گردشگری قرار گیرد
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج مسافر از کشور در اختیار ما قرار گیرد
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان