Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بر لزوم کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جهاددانشگاهی در سمنان تاکید کرد و با بیان اینکه جهاددانشگاهی در بدو تاسیس با اتکاء به روحیه جهادی جوانان شکل گرفت گفت: امروز نیز تداوم روند روبه جلو جهاددانشگاهی باید بر مدار روحیات جوانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن سعدالدین 13 مردادماه در حاشیه بازدید معاون استاندار از جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: جهاددانشگاهی که اینک در آستانه چهل سالگی قرار گرفته باید به آن روحیه جوانی برگردد.

وی به تمجید از عملکرد جهاددانشگاهی در سطح ملی و استانی پرداخت و افزود: جهاددانشگاهی در استان سمنان از زمینه و بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی برخوردار است.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان از عضویت جهاددانشگاهی استان در بسیاری از کارگروه‌های استانی به عنوان یک ظرفیت برای طرح مسائل و مشکلات این نهاد انقلابی نام برد و تصریح کرد: باید زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جهاددانشگاهی استان سمنان که عمدتا پروژه‌های خوب و موثری هستند، فراهم شود.

وی بر ضرورت کمک به جهاددانشگاهی استان تاکید و خاطرنشان کرد: باید از پروژه‌های نیمه‌تمام جهاددانشگاهی و از جمله شعبه پژوهشکده رویان در مهدیشهر، پژوهشکده مطالعات کویر سمنان و پروژه کوثر جهاددانشگاهی استان حمایت ویژه شود تا به سرانجام برسند.

سعدالدین با بیان اینکه امید زیادی به نهاد مقدس جهاددانشگاهی داریم افزود: رهبری معظم انقلاب همواره نگاه بسیار ویژه‌ای به جهاددانشگاهی داشته و همواره رویکردهای راهبردی این نهاد انقلابی را حکیمانه ترسیم و بر لزوم حمایت از آن تاکید فرموده است لذا همه ما وظیفه داریم که از این نهاد برآمده از انقلاب حمایت کنیم.

وی بر ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت‌های پژوهشی و آموزشی جهاددانشگاهی استان تاکید و اظهار کرد: انتظار می‌رود که دستگاه‌های اجرایی استان از توانمندی‌های پژوهشی، آموزشی و رسانه‌ای جهاددانشگاهی بیش از پیش استفاده کنند.
وی با بیان اینکه امروز نام جهاددانشگاهی باعث افتخار همه ما است گفت: جهاددانشگاهی استان نیز از توانمندی بسیار بالایی در بخش‌های مختلف برخوردار است و باید از این توانمندی در راستای کمک به توسعه استان بهره گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام

به گزارش قدس خراسان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نخستین جلسه شورای معاونین استانداری با حضور یعقوبعلی نظری سه‌شنبه ۷ فروردین در محل دفتر استاندار برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، افزایش هم‌افزایی و هماهنگی بین مدیران از جمله معاونین استانداری بسیار اهمیت دارد.

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه مدیریت استان باید نسبت به سال گذشته متفاوت باشد، بیان کرد: با وجود همدلی، فعالیت‌ها از جمله حوزه تشکیلاتی بهتر جلو خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: نوع مواجهه ما با مسائل باید برجسته و مسئله‌محور باشد در غیر این صورت مدیریت ما بر اساس اولویت‌ها نخواهد بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: حدود ۱۵ ماه از عمر دولت باقی‌ مانده است که باید در این فرصت باقی‌مانده، کوشش لازم برای به ثمر رساندن اهداف با اولویت‌ صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ موعد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدیریت شهری است
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام