Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، الیاس نادران در رشته توئیتی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «چالش شفافیت و صداقت در پرونده بذرپاش گیت ۱/۴ عده ای با فشار به کمیسیون بودجه طرح تامین مالی کالاهای ضروری و رسیدگی به طرح تامین قیر پروژه های عمرانی را از دستورکار کمیسیون خارج و انتخاب رییس دیوان محاسبات را با عجله به نتیجه دلخواهشان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساله پرونده بذرپاش در مجلس، چالش فرآیند نیست.چالش صداقت در ارائه سوابق کاری،"سرقت علمی"در رساله، مسائل مالی مطروحه،جعل و رفع ابهاماتیست که حیثیت مجلس، دانشگاه و بسیج دانشجویی را به چالش کشیده است.

چالش رییس مجلس نیز این است که تکلیف خود را با کلونی بذرپاش که بعضاً بعنوان دستیار و مشاور دوره‌اش کرده‌اند روشن کند و بدون هرگونه مسامحه و مصلحت اندیشی، حیثیت مجلس را اعاده نماید.

 حل این معضل چند راهکار دارد: ۱-استعفای بذرپاش ۲-عزل وی براساس تبصره ماده ۱۱ قانون محاسبات عمومی ۳- استیضاح مطابق تبصره۴ ماده۲۴ آیین نامه داخلی ۴-رسیدگی توسط کمیسیون اصل نود قانون اساسی و ۵-تعیین هیات رسیدگی مستقل توسط رئیس مجلس تا حصول نتیجه پیگیر خواهیم بود؛انشالله»

اخبار مرتبط کمیسیون بودجه مجلس روند انتخاب بذرپاش را شفاف توضیح دهد یادداشت الیاس نادران در انتقاد از نحوه انتخاب بذرپاش به عنوان رییس دیوان محاسبات قالیباف: موظفم انتخاب مجلس را پاس بدارم/ فرآیند انتخاب رییس دیوان محاسبات قانونی بود بررسی مجدد سوابق «بذرپاش» امکان پذیر نیست/ توضیحات جدید درباره ابهامات در روند انتخاب بذرپاش کدخدایی خبر احتمال انتصابش به ریاست دیوان محاسبات را تکذیب کرد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا الیاس نادران رئیس دیوان محاسبات سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم