Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی بر پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان در افزایش قدرت خرید و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه کم‌بهره به‌عنوان سیاست‌های رفاهی آموزش‌وپرورش تأکید کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محسن حاجی میرزایی در پیامی بر پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان در افزایش قدرت خرید و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه کم‌بهره به‌عنوان سیاست‌های رفاهی آموزش‌وپرورش تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این پیام گفت: در این راستا تفاهم‌نامه دوجانبه وزارت آموزش‌وپرورش و بانک قرض‌الحسنه ایرانیان به امضا رسید.

شایان‌ذکر است؛ وزارت آموزش‌وپرورش تفاهم‌نامه‌ای با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با موضوع ارائه خدمات نوین طرح کالا کارت به فرهنگیان به‌صورت قرض‌الحسنه، جهت بهره‌مندی از خدمات متنوع فروشگاه‌ها در سراسر کشور در راستای افزایش قدرت خرید فرهنگیان، بدون پیش‌پرداخت به کلیه فرهنگیان تا سقف20 میلیون تومان و همچنین به زوجین فرهنگی تا سقف 40 میلیون تومان با بازپرداخت 12 ماهه منعقد کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قدرت خرید وام کم بهره وام فرهنگیان رفاه فرهنگیان افزایش قدرت خرید آموزش وپرورش قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی میزبان اسکان موقت نوروزی فرهنگیان

همزمان با آغاز به کار فعالیت مراکز اسکان موقت نوروزی فرهنگیان، ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی میزبان اسکان موقت نوروزی فرهنگیان است.

به گزارش ایسنا، طبق برنامه ریزی به عمل آمده و ارتقای سطح کیفی خدمات  در جهت حفظ و ارتقای شأن و جایگاه فرهنگیان با حداقل هزینه و حداکثر خدمات مراکز آموزشی ـ رفاهی، اردوگاه‌های فرهنگی تربیتی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و مدارس در طرح میزبانی اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ ساماندهی شده است.

برهمین اساس تعداد ۳ هزار سوئیت در ۳۰۰  اردوگاه فرهنگی تربیتی و تعداد ۵۰  پردیس دانشگاه فرهنگیان با ۲ هزار خوابگاه میزبان فرهنگیان و مسافران نوروزی است. همچنین ۴۲۴ مرکز آموزشی ـ رفاهی  و تعداد ۶ هزار و ۷۰۴ مدرسه با ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس در طرح اسکان موقت نوروزی فرهنگیان آماده خدمت رسانی به فرهنگیان است.

 شایان ذکر است به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان، سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir جهت خدمات رزرو - پذیرش غیرحضوری ـ فعال است که تعداد ۲۰ هزار و ۱۵۶ نفر عوامل اجرایی میزبان فرهنگیان و مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی میزبان اسکان موقت نوروزی فرهنگیان
  • حقوق کارگران باید متناسب با نرخ تورم افزایش یابد
  • آمادگی بیش از هزار کلاس برای میزبانی از فرهنگیان
  • افزایش حقوق کارگران باید متناسب با نرخ تورم باشد
  • تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از جشنواره ملّی کتاب رشد
  • ۲۷ مدرسه بروجرد برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است
  • دستمزد سال ۱۴۰۳ هنوز تعیین نشده است
  • یک انتصاب جدید در آموزش و پرورش
  • مهدی نیکفر مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش شد
  • انتصاب جدید وزیر آموزش و پرورش