Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۰۶:۲۰ صبح امروز ۱۳ مردادماه یک مورد حادثه رانندگی به وقوع پیوست که منجر به مجروح شدن ۲ نفر شد.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۲۷ محور روستایی توران رخ استان گلستان داد افزود: یک دستگاه وسیله نقلیه مینی بوس بنز از جاده خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره علت حادثه بیان کرد: علت حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بود.

بیشتر بخوانید؛

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران/ بارش باران در محورهای استان گیلان سردار حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا شد

سرهنگ شرافتی بیان کرد: مینی بوس فوق با تعداد ۷ نفر سرنشین از مبدا رامیان به مقصد روستای تاتار سفلا در حال تردد بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی ولغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • کشف ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز آبی
  • سه لنج صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آب‌های جنوب توقیف شد