Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدابراهیم یوسفیان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح دوباره زندگی به مناسبت ایام دهه ولایت و باهدف جلوگیری از متارکه خانواده‌های در آستانه جدایی خبر داد و گفت: این طرح یکی از برنامه‌های راهبردی موردتوجه معاونت فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما با شناسایی خانواده‌های در معرض آسیب و سپس بررسی علل ناسازگاری بین زوجه به دنبال رفع تعارض بین آنان و تشویق صحیح به سازش و آشتی و تشکیل دوباره کانون گرم خانواده هستیم.

محمدابراهیم یوسفیان تصریح کرد: این راهبرد می‌تواند نقش بسزایی در توانمندسازی خانواده‌ها و تأثیر مطلوبی در پیشگیری از طلاق و کنترل آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در طرح دوباره زندگی ضمن شناسایی خانواده‌های در معرض آسیب و دارای اختلافات خانوادگی، با کمک روحانیون و خواهران حوزوی و مشاورین امداد به دنبال صلح و سازش و رفع تعارض بین زوجین هستیم، اظهار داشت: این مهم در راستای اجرای صحیح برنامه‌های پیشگیری و کنترل طلاق در خانواده‌ها به‌صورت چهره به چهره، مشاوره و با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی اجرا می‌شود.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد استان سمنان پیشگیری از طلاق توانمندسازی خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی