Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان تاکید کرد با توجە بە تولید ماسک در استان ضروری است این کالا برای قرار گرفتن در دسترس مردم در داروخانە ها و مراکز مجاز عرضە شود.

بە گزارش خبرگزاری برنا،  بهمن مرادنیا در چهارمین جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت؛ هم اکنون روزانه در استان ۲۰۰هزار عدد ماسک تولید می شود که تا دو هفته دیگر به ۵۰۰ هزار عدد می رسد که باید تدابیری اندیشید که این ماسک ها در داروخانه ها و مراکز مجاز عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام امنیت خاطر مردم را از سلامت ماسک ها بالا می برد و قیمت آن نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

مرادنیا در ادامه سخنان خود به افزایس تولید گوشت قرمز در استان اشاره کرد و گفت: تولید کنندگان با توجه به ممنوعیت صادران دام با مشکل مواجه هستند که در این رابطه وزرات صمت و جهاد کشاورزی باید تدبیر مناسب داشته باشند.

وی اضافه کرد: باید یا به تولیدکنندگان اجازه صادرات داده شود و یا متولیان امر نسبت به خرید داخلی اقدام کنند.

استاندار کردستان همچنین خواستار اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان شد و افزود؛ مصوبات این کمیسیون و اجرای دقیق آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به ضروت پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی و تسریع در این خصوص تاکید کرد و اطهار داشت: اگر این امر محقق نشود در آینده و در رابطه با تامین سهمیه سوخت آنها دچار مشکل خواهیم شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود

استاندار قم گفت: کندی در تصمیم‌گیری درخصوص حل مشکلات واحدهای تولیدی باعث نابودی آن می‌شود، لذا ادارات قم نسبت به این موضوع با سرعت بیشتری تصمیم‌گیری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری عصر امروز در اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: تصمیم‌گیری دستگاه‌های دولتی و اجرایی قم درخصوص برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی باید با سرعت هرچه تمام‌تر انجام شود.

وی افزود: کُندی در تصمیم‌گیری در این حوزه باعث نابودی و مرگ واحد تولیدی می‌شود و این اقدام برخلاف دستور رهبر انقلاب است.

استاندار قم تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان در دستور کار مدیریت استان بوده و ما تلاش خواهیم کرد تا جایی که قانون به ما اجازه داده آن‌ها را حمایت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حل مشکل مردم باید اولویت مدیران باشد، تاکید کرد: فرصت کار کردن یک دولت چهار سال است؛ لذا مدیران استان به این موضوع اهتمام داشته و توجه کنند حل مشکل مردم اولویتشان باشد.

آقامیری عنوان کرد: مدیری که نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت است از قطار خدمتگزاری به مردم پیاده خواهد شد و ما در جابجایی مدیران ناکارآمد اغماضی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات