Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@13:30:52 GMT

سود چندین میلیاردی بیرانوند برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۷۵۲۲

سود چندین میلیاردی بیرانوند برای پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین ، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که با عقد قراردادی سه ساله به این تیم ترانسفر شد با موفقیت در تست های پزشکی این باشگاه شرکت کرد تا قرارداد او حالت اجرایی پیدا کند و مسئولان باشگاه آنتورپ طبق تعهد خود اقدام به پرداخت ۵۵۰ هزار دلار از رضایتنامه سنگربان جدید خود کنند.

طبق توافق سه جانبه بین بیرانوند با باشگاه های آنتورپ و پرسپولیس، مبلغ رضایتنامه این دروازه بان ۷۰۰ هزار دلار بود که ۱۵۰ هزار دلار آن هنگام امضای قرارداد به حساب پرسپولیس واریز شد و باقیمانده آن نیز امروز پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس قصد دارد تمام و کمال این مبلغ را به حساب برانکو ایوانکوویچ واریز کند تا بخشی از طلب یک میلیون و ۱۱۳ هزار یورویی سرمربی پیشین خود را قبل از اولتیماتوم فیفا پرداخت کند.

فدراسیون جهانی فوتبال در آخرین نامه خود به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود بایستی طلب برانکو را تا ۱۶ مرداد به حساب اعلام شده از سوی وی واریز کند تا با محرومیت های انضباطی روبرو نشود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم مارینا گرانووسکایا در تخلف‌ مالی چلسی؛ کسر امتیاز در کمین آبی‌ها

چلسی در دوران آبراموویچ برای بازیکنان، ایجنت‌ها و مدیران مختلف خود، خارج از حساب‌های مالی باشگاه، پول‌های هنگفتی پرداخت کرده است. 

طرفداری | مطابق اسنادی که تاد بولی شخصا فاش کرده است، چلسی در دوران رومن آبراموویچ مبالغی را خارج از حساب‌های مالی باشگاه به بازیکنان، ایجنت‌ها و مدیران مختلف پرداخت می‌کرد. مارینا گرانووسکایا به عنوان دست راست آبراموویچ، نقش مهمی در این تخلف قانونی ایفا کرده است. 

به گزارش گاردین؛ مارینا گرانووسکایا، مدیر سابق چلسی که زمانی به عنوان «قدرتمندترین زن در فوتبال» شناخته می‌شد، با پرسش‌هایی در مورد آگاهی‌اش از پرداخت‌های پنهانی دوران مالکیت رومن آبراموویچ روبرو شده است. اسناد به دست آمده نشان می‌دهد که گرانووسکایا، همکار نزدیک آبراموویچ که تا زمان فروش باشگاه در می ۲۰۲۲ چلسی را اداره می‌کرد، از برخی تراکنش‌ها از جمله پرداخت حق‌الزحمه به ایجنت ادن هازارد مطلع بوده است. همچنین به نظر می‌رسد او شخصا مبالغی را به عنوان پاداش دریافت کرده است. موضوعی که که این سوال را مطرح می‌کند: آیا آبراموویچ به گرانووسکایا نیز خارج از حساب‌های گزارش شده، حقوق پرداخت می‌کرد؟ اسناد حاکی از آن است که شرکت‌های برون‌مرزی  میلیاردر روس وام‌هایی به ارزش ۷.۵ میلیون پوند به گرانوفسکایا برای خرید خانه‌ای در نزدیک استادیوم استمفوردبریج و همچنین پرداختی به مبلغ ۱.۶۳ میلیون پوند برای «انجام بازرسی‌های مالی، مالیاتی و حقوقی» اعطا کرده‌اند.

مطابق قوانین لیگ برتر، برای رعایت «رقابت عادلانه» تمامی مبالغ پرداختی به افراد مختلف باید از حساب‌های باشگاه خارج شوند و به همین دلیل سران فوتبال انگلیس در حال بررسی تخلف مالی آبی‌ها هستند. این تحقیقات زمانی آغاز شد که مالکان جدید باشگاه، کنسرسیومی به رهبری تاد بولی، تخلفات مشکوکی را از سوی مدیریت قبلی گزارش کردند. هیئتی مستقل از کارشناسان حقوق ورزشی تشکیل خواهد شد که می‌تواند مدیران سابق باشگاه را برای ارائه توضیح احضار کند. در صورت اثبات جرم چلسی توسط این هیئت، آن‌ها قدرت اعمال مجازاتی مثل کسر امتیاز را خواهند داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • نقش مهم مارینا گرانووسکایا در تخلف‌ مالی چلسی؛ کسر امتیاز در کمین آبی‌ها
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • کلاهبرداری فیشینگ ۱۵ میلیاردی در بهارستان/متهم دستگیر شد