Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از شاتا، جمشید گلپور با اشاره به تولید گسترده روزانه ماسک در کشور و نظارت های ویژه در این حوزه افزود: عدم درج اطلاعات تولید و فروش منجر به قطع سهمیه واحد متخلف و به منزله عرضه خارج از شبکه و قاچاق تلقی می شود.

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت همچنین از واحدهای توزیعی کشور خواست که اسناد مالی معتبر خرید ماسک را جهت کنترل و نظارت بر شبکه های توزیع نگهداری کنند و در صورت خرید بالاتر از قیمت مصوب، مدارک را در اختیار سازمان صمت استان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: این محموله قاچاق از یک انبار ناشناس ثبت نشده در سامانه جامع انبار‌ها در شهرکرد کشف شده است.
بیژن بهرامی افزود: از این انبار ۸۴۰ بسته نیم کلیویی چای خارجی کشف شده است.
بهرامی گفت: ارزش محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به جمع آوری ۴۲ کیلو گرم چای از این انبار گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی راهی تعزیرات حکومتی شده است.
بهرامی از همه شهروندان خواست تا موارد مشکوک در احتکار و ذخیره اقلام اساسی و کالایی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و انبارداران هم هر چه سریعتر مشخصات محل ذخیره کالایی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
  • خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان
  • معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد