Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر بخش اطلاعات و مبارزه با تروریسم استان الانبار عراق از خنثی سازی بزرگترین طرح تروریستی داعش طی یک عملیات امنیتی پیش دستانه در شرق شهر الرمادی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، احمد الفارس، مدیر بخش اطلاعات و مبارزه با تروریسم استان الانبار در اظهاراتی به خبرگزاری المعلومه گفت، نیروهایش پس از دریافت اطلاعات دقیق مبنی بر اینکه گروههای داعشی با هدف ایجاد ناامنی و بی ثباتی در مناطق آزاد شده از کنترل این گروه تروریستی قصد دارند با انجام عملیات انفجار 50 موشک ضد تانک در روزهای عید قربان یک طرح تروریستی را اجرایی کنند، دست به حملات امنیتی پیش دستانه زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود، نیروها در این عملیات به منطقه حصیبه الشرقیه در شرق شهر الرمادی یورش برده و محل اختفای 50 موشک ضد تانک آماده انفجار تحت کنترل خود درآوردند.
این مقام عراقی گفت: گروههای داعشی قصد داشتند این خمپاره ها را در روزهای عید در مناطق مختلف الانبار منفجر کنند اما نیروهای امنیتی عراق مانع شدند و بزرگترین طرح تروریستی داعش بدون هیچ گونه آسیب جانی و خسارت مالی خنثی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خنثی سازی طرح تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای چند انفجار در سوریه

آفتاب‌‌نیوز :

المیادین به نقل از یک منبع وزارت دفاع سوریه گزارش داد سامانه‌های پدافندی این کشور به حمله موشکی اسرائیل پاسخ داد و بعضی از این موشک‌ها را ساقط کرد.

این منبع همچنین گفت این حمله تلفاتی به جا نداشته و تنها باعث خسارات مادی شده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

دولت سوریه بار‌ها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی این رژیم از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بار‌ها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای چند انفجار در سوریه
  • ۸ تروریست از عوامل حمله به کمپ ارتش پاکستان کشته شدند
  • معاون وزیر کشور : داعش دستورالعمل داده بود که به رأی‌دهنده‌ها در ایران حمله کنند؛ ما پیش از انتخابات اعلام نکردیم تا مردم نگران نشوند
  • داعش دستورالعمل داده بود که به رأی‌دهنده‌ها در ایران حمله کنند
  • افشاگری مقام عالیرتبه امنیتی؛ آنچه از اهداف داعش نگفتند تا مردم نگران نشوند | جزئیات نقشه ضدانقلاب برای انفجار در روز انتخابات | وضعیت ۲۷ شهرستان...
  • حمله پهپادی ارتش اوکراین به پایتخت روسیه خنثی شد
  • حمله تروریستی به ارتش پاکستان ۷ کشته برجای گذاشت
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند
  • روسیه حمله تروریستی اوکراین را در راه‌آهن سراسری سیبری خنثی کرد
  • نابودی منابع مالی تشکیلات داعش در عراق