Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:36:28 GMT

کشف کارگاه تولید و توزیع عرقیات تقلبی در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۷۸۷۱

کشف کارگاه تولید و توزیع عرقیات تقلبی در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس، محمدابراهیم صداقت در توضیح کشف این کارگاه گفت: بازرسان این سازمان، پیرو گزارش‌های دریافتی در خصوص تولید و توزیع انواع عرقیات، شربت آلات و محصولات مشابه به بررسی و بازرسی بازار این محصولات پرداختند که طی این بازرسی‌ها توانستند انباری را که در آن به تولید این محصولات تقلبی می‌پرداختند، شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی با شناسایی این انبار، هماهنگی لازم با معاون دادستان فارس، معاون تعزیرات حکومتی استان، عوامل پلیس امنیت اقتصادی، نمایندگان اتحادیه صنف تولیدکنندگان عرقیات شیراز و همچنین صاحب انبار به عمل آمد و با حضور این افراد و دستور معاون دادستان و معاون تعزیرات حکومتی، درب انبار بازگشایی شد.

در بازرسی از این انبار تعدادی بطری خالی، لیبل، سایر ملزومات بسته بندی، بطری‌های پر شده و … کشف شد.

همچنین بیش از ۲۳ هزار لیتر عرقیات فله و بسته بندی شده، ۴۰۰ لیتر انواع رنگ و اسانس برای تولید آبلیمو و شربت آلات تقلبی، یک هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع ترشیجات، ۶۰ کیلوگرم رنگ تقلبی برای شربت ویمتو که به گفته کارشناس اتحادیه صنف عرقیات و ترشیجات با یک کیلو از این رنگ می‌توان حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ کیلو شربت ویمتو تقلبی تهیه کرد و ۱۰۰ لیتر اسید ۹۹ درصد غیر خوراکی کشف و ضبط شد و نمونه برداری از این اقلام به عمل آمد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس اظهار داشت: میزان اقلام کشف شده در این انبار در بررسی اولیه از سوی کارشناس اتحادیه صنف عرقیات حدود ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده که با تکمیل پرونده و ارائه نتایج نمونه برداری‌های انجام شده، می‌توان به رقم دقیق مواد کشف شده و تخلف انجام شده دست یافت.

به گفته صداقت در حال حاضر این انبار پلمپ و پرونده برای سیر مراحل قانونی در دست اقدام است.

کد خبر 4990011

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت فارس واحد کارگاهی شیراز ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم اقامه نماز جمعه بیرجند کرمانشاه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاز اول کارگاه ۷۰۰ متری، تولید لامپ‌های LED با جذب ۳۰ زندانی در بازداشتگاه اوین آغاز به کار کرد.

در این کارگاه، لامپ‌های هالوژن ۷ وات با دستان زندانیان تولید و وارد بازار می‌شود.

مونتاژ قطعات منبع تغذیه لامپ، دیودهای نوری، تست برد، لحیم‌کاری، ادیت برد، کنترل کیفیت و بسته بندی محصول، مراحل تولید هالوژن در فاز ۱ بازداشتگاه اوین است.

زندانیان اوین در این کارگاه، طرز کار با دستگاه‌های استنسیل خمیر قلع، اس ام دی، آون و لحیم کاری را آموزش می‌بینند.

گفتنی است خط تولید چراغ سنسوری، هالوژن ۹ وات، پروژکتور ۵۰ و ۱۰۰ وات در فاز دوم این کارگاه با جذب ۷۰ نفر از برنامه‌های واحد اشتغال بازداشتگاه اوین است.

کد خبر 6081276

دیگر خبرها

  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • کارگاه تولید نوشیدنی‌های گیاهی در آبادان
  • مرگ در کمین مصرف کنندگان دارو‌های تقلبی و قاچاق
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان