Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@12:54:02 GMT

ضرورت توجه جدی خیرین به رزمایش مواسات و همدلی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۷۸۸۴

ضرورت توجه جدی خیرین به رزمایش مواسات و همدلی

حسن ترخوانه، هنرمند زنجانی گفت: باید از ظرفیت خیرین و خیریه‌ها در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بیشتر استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن ترخوانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اقدام مطلوبی برای کمک به نیازمندان جامعه است ولی باید چنین طرح‌هایی ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه با شرایط امروز جامعه تعداد نیازمندان افزایش یافته و دولتمردان باید فکری برای کاهش فقر در جامعه داشته باشند، افزود: طرح‌های بزرگ و تاثیرگذار با برنامه‌ریزی مناسب و ادامه دارد می‌تواند کمک کار روزگار مردم باشد.   این هنرمند زنجانی خاطرنشان کرد: خیرین به عنوان ظرفیت بزرگی برای کمک به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه محسوب می‌شوند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.   ترخوانه با بیان اینکه خیریه‌های مختلفی در استان زنجان وجود دارد که می‌توانند در رفع نیازهای نیازمندان واقعی جامعه کمک کار باشند، گفت: تنها حضور بسیج در صحنه کافی نیست و باید دولتی‌ها هم همتی در این زمینه به کار گیرند تا وضعیت تغییر کند.   وی گفت: همپا بودن با مردم و حل مشکلات قشرهای ضعیف و نیازمند جامعه از سوی دولتمردان ضروری است و نباید در چنین شرایطی مردم تنها گذاشته شوند.   ترخوانه بیان داشت: در استان زنجان استانداری باید طرحی ارائه کرده و با کمک خیرین و بسیج در صحنه رفع نیازمندی‌های مردم با طرح‌های بلند مدت باشد وگرنه طرح‌های کوتاه مدت دردی را دوا نمی‎کند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب همدلی بیشتر مردم ایران شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی ظهر دوشنبه در تجمع مردمی مسجد جامع شهر دیواندره که در حمایت از اقدام سپاه انجام شد، با اشاره به عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم خبیث اسرائیل گفت: این عملیات بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمن کشید و موجب اتحاد و همدلی بیشتر مردم ایران شد.

حسینی افزود: آنچه در عملیات وعده صادق مهم است آن است که جمهوری اسلامی به خاک اسرائیل، رژیمی که آمریکایی‌ها و برخی کشورهای اروپایی حامی و پشتیبان آن هستند، حمله کرد که تاکنون چنین اقدامی، سابقه نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز با حضورمان هم حمایت خود را از ایران اسلامی و فرزندان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌نمائیم و همچنین اسرائیل و آمریکا بدانند هیچ نوع تهدید و تحریمی از سوی آنها از وفاداری مردم ایران به آرمان‌های ایران اسلامی کم نخواهد کرد.

سرپرست فرمانداری دیواندره اضافه کرد: احساس غرور و افتخار می‌کنیم که فرزندان غیور سپاه با درایت رهبری توانستند بار دیگر دشمنان را سری جا خود بنشانند.

وی گفت: اسرائیل و آمریکا بدانند حمله به ایران اسلامی تحت هر شرایطی بی پاسخ نخواهد ماند و این مردم علی رغم مشکلات و تحریم‌ها پشتیبان کشورشان خواهند بود.

کد خبر 6078949

دیگر خبرها

  • ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین
  • ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها
  • ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی و دریایی ۲۸ و ۲۹ فروردین
  • استقبال چشمگیر مردم از پویش ملی «همدلی با غزه»
  • تمرکز بر پیشگیری، ضرورت امروز جامعه در حوزه اعتیاد است
  • ضرورت تبیین ابعاد پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی توسط جامعه نخبگانی
  • عملیات «وعده صادق» موجب همدلی بیشتر مردم ایران شد
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم
  • ضرورت در معرفی معلمان نمونه
  • تماشای زیبایی‌های اقوام در «نون‌خ»