Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به بیش از ۲ هزار و ۳۶۲ حادثه دیده در سیل اخیر جنوب استان خبر داد. - اخبار استانها -

علیرضا میربهاءالدین در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: با توجه به بارندگی در مردادماه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان به تعداد 2364   نفر  آسیب دیده در سیلاب شهرستان نیکشهر امدادرسانی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی پس از بارندگی اخیر در اوایل مردادماه  21 خانوار سیل زده به تعداد 77  نفر در چادرهای امدادی این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند.

هشدار هواشناسی گلستان؛ رگبارهای نقطه‌ای و احتمال وقوع سیلاب‌های ناگهانیگیلان| اعزام تیم‌های واکنش‌سریع در پی وقوع سیل‌ در اسالم؛ سیل خسارت جانی نداشت‌تهران| وقوع سیل و آب‌گرفتگی پیاپی در سومین محور تردد کشور؛ وزارت نیرو ورود کند

وی ادامه داد: در این مدت تعداد 21 دستگاه چادر امدادی ، 28 تخته موکت ، 80  تخته پتو در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

میربهاءالدین با اشاره بر اینکه در سیلاب اخیر  18  روستای شهرستان  نیکشهر درگیر سیلاب و آبگرفتگی  شده اند خاطرنشان کرد: به مردم این روستاها توسط  56 نفر نجاتگر و پرسنل در قالب 14 تیم عملیاتی و به کارگیری 14 خودرو امدادی و  عملیاتی ارایه  خدمات شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: با فعالیت سامانه مونسون هند در شبانه روز گذشته بیش از 50 میلی‌متر باران از ایستگاه بارانسنجی "مچان" سرباز گزارش شده است.

محسن حیدری خاطرنشان کرد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی پیش‌بینی می‌شود این بارش‌ها امروز نیز در نیمه جنوبی استان ادامه داشته باشد بنابراین با توجه به ویژگی‌های سامانه‌های همرفتی و مخاطرات ناشی از آن توصیه می‌شود از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی و رفتن به ارتفاعات خودداری شود.

انتهای پیام/394/ح

R7843/P/S6,65/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان سیل زده سیل بیشتر بخوانید... امدادرسانی سپاه و بسیج به سیل‌زدگان شرق گلستان + تصاویر ۲۲۲ تیم عملیاتی هلال احمر لرستان ۱۷۶ حادثه را امدادرسانی کردند نجاتگران هلال احمر استان کرمان سالانه به بیش از ۱۰۰۰ حادثه امدادرسانی می‌کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امدادرسانی سپاه و بسیج به سیل‌زدگان شرق گلستان + تصاویر ۲۲۲ تیم عملیاتی هلال احمر لرستان ۱۷۶ حادثه را امدادرسانی کردند نجاتگران هلال احمر استان کرمان سالانه به بیش از ۱۰۰۰ حادثه امدادرسانی می‌کنند واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان سیل زده سیل پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۲ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۳ خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ ۴ گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم ۵ سفر ‌به مازندران اکیدا ممنوع / وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان / موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴ برابر افزایش پیدا کرد‌ ۶ تلاش مجلس برای تصویب طرح دو فوریتی "جهش تولید مسکن" / ‌احداث ‌یک میلیون واحد مسکونی در سال ۷ گزارش| قطعی مکرر تلفن و اینترنت ۱۰۰ هزار نفر در سوران / آقای وزیر جوان این منطقه محروم را هم ببین ۸ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم مهمترین اخبار استانها انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی / متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند گزارش ویدیوئی| وضعیت ‌هشدار کرونا در منطقه محروم ایران / اگر بلوچستان در پیک کرونا قرار گیرد چه می‌شود؟ سفر ‌به مازندران اکیدا ممنوع / وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان / موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴ برابر افزایش پیدا کرد‌ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم مهمترین اخبار تسنیم نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است/ حرکت در خط ولایت موجب پیروزی در سنگرهای مختلف شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیل زده سیل سیستان و بلوچستان سیل زده سیل سیستان و بلوچستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر

قاسم غریب آبادی گفت:از ابتدای فروردین تا کنون ۲۴۵ حادثه توسط نیرو‌های هلال احمر استان پوشش داده شده است.

وی افزود: از این تعداد به ۱۳۲ مورد جاده‌ای، ۱۱ مورد شهری و ۱۰ مورد کوهستانی خدمات امدادی ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه هزار و ۵۳ نیروی عملیاتی در قالب ۳۲۲ تیم در این مدت فعالیت داشتند، گفت: از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ تا کنون ۱۰۳ آمبولانس، ۲۲ خودروی نجات، ۱۱ خودروی کمکدار فعالیت داشتند.

غریب آبادی تعداد حادثه دیده‌ها را در این مدت هزار و ۴۰ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۶۳ نفر مصدوم شدند که ۱۲۵ نفر از طریق اورژانس هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: گرگان با ۴۱ مورد، مینودشت با ۳۹ مورد و گنبد کاووس با ۳۴ مورد جزو سه شهرستانی که بیشترین حادثه را پوشش دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه