Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:52:36 GMT

کرمان در تولید ماسک خودکفا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۷۹۵۰

کرمان در تولید ماسک خودکفا می‌شود

سینا خسروی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از واحد تولید ماسک موسسه خیران گمنام رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده نیاز روزانه کرمان روزانه ۴۰۰ هزار ماسک است، رفسنجان با راه اندازی خطوط تولید تا پایان مردادماه جاری ۲۵ درصد از نیاز ماسک این استان را پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: واحد خیران گمنام شهرستان رفسنجان هم اکنون روزانه ۳۰ هزار ماسک با اشتغالزایی ۲۵۰ نفر در ۲ شیفت تولید می‌کند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: این واحد تولیدی دستگاهی تمام اتوماتیک خریداری کرده که در مرحله نصب قرار دارد و در صورت راه‌اندازی ظرفیت تولید این واحد ظرف ۱۵ روز آینده به ۹۰ هزار ماسک در روز افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به ثبت نام در سامانه ظرف هفته آینده پارچه مورد نیاز خود را تامین می‌کنند.

پارچه خطوط تولید ماسک کرمان تامین می‌شود

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای تامین پارچه خطوط تولیدی ماسک استان با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت رایزی کردیم که موافقتشان را اعلام کردند.

علیرضا رحمان نژاد تصریح کرد: با راه اندازی خطوط تولید ماسک اتوماتیک جدید در موسسه خیران گمنام، پارچه مورد نیاز از محل معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تامین شود.

وی افزود: پارچه تمامی واحدهای صنفی از بخش بازرگانی و بسیج و واحدهایی که به صورت تمام اتوماتیک فعالیت می‌کنند از طریق معاونت امور صنایع وزارت صمت تامین می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت و معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان امروز (دوشنبه) از واحدهای تولیدی خیران گمنام با اشتغالزایی ۲۵۰ نفر و حضرت زینب(ع) با اشتغال ۳۰ نفر در رفسنجان بازدید کردند و تولید و تامین مواد اولیه در این واحدها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

برچسب‌ها ماسک دانشگاه علوم پزشکی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان صمت صنایع کوچک و متوسط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک دانشگاه علوم پزشکی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان صمت صنایع کوچک و متوسط ماسک دانشگاه علوم پزشکی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان صمت صنایع کوچک و متوسط معدن و تجارت تولید ماسک خطوط تولید معاون امور امور صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، حسین مدرس خیابانی در دیدار محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان که در جریان سفر به این استان انجام شد، با اشاره به برنامه های شرکت ملی صنایع مس ایران در زمینه رشد تولید اظهار کرد: همه تلاش ما بر تحقق شعار سال جاری و رشد تولید استوار است و برای تحقق این هدف، همه ظرفیت‌ها را به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی حتما یکی از وظایف ماست، تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌ها، افزایش بهره وری با نوسازی خطوط تولید و پشتیبانی از تولید به عنوان الزامات تحقق شعار سال جاری مدنظر قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به مجموعه ذخایر مس و ظرفیت های ایجاد شده در این صنعت افزود: پیشبرد و سرعت بخشیدن به طرح های توسعه ای صنعت مس جزو اولویت های این شرکت محسوب می‌شود چرا که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرموده اند معدن می تواند جایگزین نفت شود.

استاندار کرمان هم در این دیدار، ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برای اولویت قرار دادن اجرای طرح های توسعه ای گفت: مس بزرگترین صنعت استان کرمان محسوب ‌می‌شود و آماده حمایت از هرگونه اقدامی در راستای توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت هستیم.

محمدمهدی فداکار با بیان اینکه پروژه های مشترکی جهت همکاری در حوزه مسئولیت های اجتماعی وجود دارد، افزود: همکاری با شرکت های دانش بنیان در راستای افزایش بهره‌وری از موضوعاتی به شمار می‌شود که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: معادن خرد و کوچک زیادی در حوزه صنعت مس استان داریم که برای منطقه و محدوده اطراف خود دارای اهمیت هستند و ظرفیت‌های متنوعی نیز دارند.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان
  • امسال در تولید گندم مورد نیاز نان خودکفا می‌شویم
  • جلوگیری از فعالیت ٥ معدن شن و ماسه در زرند به علت رعایت نکردن استاندار‌های قانونی
  • امسال در تولید گندم نان خودکفا می شویم
  • تشکیل پرونده قضایی برای ۵ معدن تولید شن و ماسه غیر استاندارد در زرند