Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید باقری افزود: به همین منظور شرایط جدیدی برای ثبت نام خودرو اعمال کردیم و مکانیزمی برای قرعه کشی خودروها در نظر گرفته شد تا مصرف کنندگان واقعی بتوانند در طرح فروش خودروسازان شرکت کنند، به شرطی که دارای حداقل 18 سال سن و گواهینامه معتبر باشند و همچنین طی 48 ماه گذشته هیچ خودرویی از شرکت های ایران خودرو و سایپا خریداری نکرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید باقری در ادامه صحبت های خود همچنین به محدودیت جدید برای ثبت نام خودرو اشاره کرد و در این خصوص افزود که در حال حاضر طرح جدیدی مطرح شده که از هر خانوار یک کد ملی می ‌تواند اقدام به ثبت نام خودرو کند، اما تاکنون در هیچکدام از ثبت نام ‌ها این شرط اعمال نشده است و اگر این شرط در طرح های بعدی اجباری شود، حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

همانطور که می دانید، یکی شروط حاشیه ساز ثبت نام خودرو از شرکت های سایپا و ایران خودرو، نبود پلاک فعال در خانواده است، اما حالا به نظر می رسد که محدودیت های خانوادگی برای ثبت نام خودرو به کد ملی هم خواهد رسید و اگر یک فرد خانواده اقدام به ثبت نام خودرو طی 48 ماه گذشته از شرکت های خودروساز داخلی کرده باشد، دیگر اعضای خانواده حتی اگر پلاک فعال هم نداشته باشند، امکان ثبت نام خودرو نخواهند داشت!

پربیننده ترین برنامه قرعه کشی جدید ایران خودرو اعلام شد قیمت پراید امروز ۱۳۹۹/۵/۱۱ قیمت روز خودرو ال ۹۰ +جدول برلیانس امروز چند معامله شد؟ +جدول برندگان قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو مشخص شدند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: طرح فروش خودروسازان ایران خودرو ثبت نام خودرو ثبت نام خودرو سایپا ایران خودرو خودرو سایپا فروش خودرو قیمت روز خودرو پیش فروش خودرو ثبت نام خودرو مجید باقری شرایط ثبت نام خودرو ثبت نام ایران خودرو شرایط ثبت نام ایران خودرو سایت ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا شرایط ثبت نام سایپا سایت ثبت نام سایپا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ثبت نام خودرو ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)

عصر ایران ؛ حسن ظهوری ــ این چرخش آزادانه و با شکوه همیشه همین‌قدر امن و بدون خطر نیست. حضور تعداد زیادی از این پرنده‌ها توجه خیلی‌ها مخصوصا شکارچیان پرنده را به خود جلب می‌کند آن‌هم پرنده‌ای که بسیار گران قیمت و یکی از تجارت‌های غیرقانونی در منطقه خاورمیانه و حتی جهان است. ما اکنون در جایی از تهران هستیم که هیچ کس علاقه‌ای به بودن در آن‌جا را ندارد. ولی پرنده‌ها، سگ‌های ولگرد و شاهین‌های تهران هر روز به این‌جا سر می‌زنند. این‌جا آرادکوه؛ بزرگترین کوه زباله در ایران است.

گزارش را این‌جا ببینید

روزانه بیش از یک میلیون تن زباله شهر تهران این‌جا آورده می‌شود. لابلای این زباله‌ها غذای زیادی برای حیوانات وجود دارد ولی گروهی دیگر هم هستند که علاقه‌ای به زباله ندارند؛ آن‌ها برای شکار پرنده‌هایی آمده‌اند که خیال می‌کنند سفره آماده‌ای برایشان پهن شده‌است ولی شاید نمی‌دانند که سفره‌ آماده‌ای برای شاهین‌های شکاری تهران هستند.

معلم است و هفته‌ای یکی دو بار برای درس دادن به بچه‌های حسن‌آباد از کنار آراد کوه رد می‌شود. گاهی مثل همین حالا در جاده می‌ایستد و این جدال هر روزه را تماشا می‌‌کند. تماشایی که برایش هیجان‌انگیز است اما نگرانش هم می‌‌کند. این آزادی با شکوه گاهی بدون هزینه نیست  آدم‌هایی هستند که چشم دیدن این جدال شکار و شکارچی را ندارند و برای گرفتن شاهین‌ها به این‌جا می‌آیند. رفت و آمد‌های مشکوکی هم دیده و با تعریف کردن همین نگرانی‌ها من را به این‌‌جا آورده‌است.

روی زمین پر از آشغال‌هاییست که باد از روی آرادکوه بلند می‌کند. اطراف این‌جا هم به دلیل همین کوه زباله هیچ آبادی و سکونت‌گاهی نیست. شکارچیان پرنده هم همین شرایط را می‌خواهند؛ این سکوت و امنیتی که برایشان وجود دارد باعث شده تا هرزگاهی سر و کله‌شان این‌جا پیدا شود. شاهین‌ها خسته از تلاشی که برای شکار کرده‌اند روی سیم‌های برق بنشینند؛ هرچند این استراحت‌ها خیلی طولانی نیست و با پیدا شدن دسته دیگری از پرندگان دوباره به پرواز در می‌آیند. اما مجبورند دوباره روی این سیم‌های برق استراحت کنند تا نیرویشان برگردد و این‌جاست که شکارچیان شاهین، با دام‌هایی که پهن می‌کنند و شکارهای آسانی که نشان‌شان می‌دهند شاهین‌ها را فریب می‌دهند و شکارشان می‌کنند.

فعلا در آسمان غذای کافی هست و شاهین‌ها اگرچه گاهی به پایین نگاه می‌کنند اما دسته پرنده‌ها بیشتر از آن است که حواس‌شان پرت شود. سفره آنقدر برای شاهین‌ها بزرگ است که تا وقتی پرنده‌ها هستند فرصت نشستن ندارند؛ حتی برای خوردن شکاری که گرفته‌اند و این‌طور در آسمان شروع به خوردن آن می‌کنند. اما بالاخره باید استراحت کنند و به نظر می‌رسد این‌بار شکم‌شان هم سیر است. شاید کلاغ‌ها که شاهد شکار کردن آن‌ها بودند می‌دانند که فعلای خطری ندارند که اینطور نزدیک‌شان می‌نشینند.

شاهین‌های تهران شکارچی‌‌های ماهری هستند و هر روز با یک چالش تازه مواجه می‌شوند. برای همین است که شکارچیان علاقه زیادی به گرفتن آن‌ها دارند. شاهین‌ها در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس طرفداران زیادی دارند معمولا پس از زنده‌گیری به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌شوند

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مقایسه شاهین بحری با بمب افکن B2؛ ۳۹۰ کیلومتر بر ساعت! (عکس) معامله با قاچاقچی پرنده های شکاری در سریال نون خ ۵ (فیلم)

دیگر خبرها

  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.