Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن قندهاری دوشنبه ۱۳ مرداد افزود: با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا و ابلاغیه‌های دریافت شده مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به تمام رانندگان ناوگان حمل‌ونقل شهری اعلام شد علاوه بر رعایت توصیه‌های بهداشتی، با ماسک و رعایت فاصله گذاری به مسافران خدمت ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، متخلفان علاوه بر اعمال جریمه یک میلیون ریالی، برای سیر مراحل قانونی به دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه معرفی می‌شوند.

در راستای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از ‌تبادل اسکناس، تاکنون ۱۰۰ دستگاه خودرو اقدام به نصب نرم‌افزار موبایلی (تاپ) کرده‌اند و در خصوص مزایای استفاده از این نرم‌افزار به مسافران نیز اطلاع‌رسانی شده است اما متاسفانه بخش زیادی از مردم هنوز به شیوه‌ نقدی اقدام به پرداخت کرایه می‌کنند و این امر ما را در انجام پروتکل‌های بهداشتی با چالش مواجه کرده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری تربت‌حیدریه از شهروندان خواست برای نصب نسخه موبایلی نرم‌افزار یاد شده به آدرس اینترنتی https://top.ir مراجعه کنند.

در راستای مقابله با بیماری کووید- ۱۹ تاکنون در چند مرحله حدود پنج هزار ماسک بین رانندگان حوزه حمل‌ونقل عمومی این شهر توزیع شده ‌است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری تربت‌حیدریه داد: ضدعفونی مستمر تاکسی‌ها و اتوبوس‌های واحد شهری به صورت روزانه و قبل از هر سرویس، ضدعفونی ساختمان اداری و مرکز معاینه فنی به صورت روزانه، ضدعفونی کردن خودروهای مراجعه‌کننده به مرکز معاینه، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان حمل‌ونقل عمومی، انجام متناوب تب‌سنجی رانندگان حوزه درون شهری، تهیه و نصب بروشور مربوط به پیشگیری از ویروس کرونا در ناوگان حمل‌ونقل عمومی و جلوگیری از سوار شدن مسافران فاقد ماسک در ناوگان حمل‌ونقل عمومی از دیگر اقدام‌های این سازمان است.

۷۵۰ دستگاه تاکسی در شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت‌حیدریه فعالیت دارند. این تعداد تاکسی به میزان دو برابر بیشتر از استاندارد لازم در این حوزه است و طبق استاندارد موجود باید به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۵ دستگاه تاکسی فعال باشد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ٣٠٩ هزار و ۴٣٧ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بیماری کووید -۱۹ تاکنون جان ١٧ هزار و ١٩٠ نفر را در کشورمان گرفته است.  

کد خبر 536958 برچسب‌ها كرونا در ايران استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان خراسان رضوی ناوگان حمل ونقل حمل ونقل عمومی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت

محمد شریفی‌مند گفت: مفهوم ضریب پشتیبانی در سازمان تامین اجتماعی یعنی نسبت بیمه پردازان به بازنشسته ها است، که در تربت حیدریه این شاخص با کاهش ۱۴ درصدی در سال گذشته به چهار و ۱۸ صدم درصد رسیده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس قانون سازمان تامین اجتماعی کشور، ضریب پیشیبانی با عدد پنج و کمتر از آن شروع بحران مالی برای سازمان خواهد بود که اکنون ضریب پشتیبانی سازمان در سطح کشور زیر عدد پنج است.

وی در ادامه گفت: پارسال شمار بیمه‌شدگان اصلی و فرعی به همراه خانواده‌هایشان در شهرستان‌های زیر پوشش این دستگاه خدماتی، با افزایش هفت و هشت صدم درصدی به ۱۴۲ هزار و ۴۴۵ نفر رسید.

شریفی‌مند همچنین افزود: تعداد بیمه‌شدگان اصلی در تربت حیدریه نیز با افزایش ۵.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل از آن به ۴۴ هزار و ۶۸۵ نفر رسید.

رییس تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌‎حیدریه تعداد مستمری بگیران اصلی این شهرستان در سال گذشته را با افزایش ۸.۷ درصدی نسبت به سال قبل آن ۱۰ هزار و ۶۶۱ نفر عنوان کرد و افزود: شمار بیمه‌شدگان تبعی در تربت حیدریه با رشد ۱۰ درصدی به ۸۷ هزار و ۹۹ نفر افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: حوزه تامین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه شهرستان‌های تربت‌ حیدریه، رشتخوار و زاوه را در بر می‌گیرد.

شریفی مند ادامه داد: یکی از مزیت‌های مهم این منطقه برای بیمه‌شدگان وجود بیمارستان رازی تامین اجتماعی در تربت‌حیدریه است، زیرا دیگر شهرستان‌های واقع در نیمه جنوبی خراسان رضوی از چنین امکانی برخوردار نیستند.

به گفته وی، بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان در مراجعه به بیمارستان رازی تامین اجتماعی در تربت‌حیدریه بطور مستقیم و رایگان از تمام خدمات درمانی و دارویی این سازمان استفاده می‌کنند.

حدود ۴۰۰ هزار نفر ساکنان چهار شهرستان زاوه، مه‌ولات، رشتخوار و تربت‌حیدریه در مرکز و جنوب خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه قرار دارند.

مرکز شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر