Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه ترکیه اقدام یک شرکت نفتی آمریکا با نیروهای کرد دموکراتیک در شمال سوریه برای استخراج نفت را مایه تاسف و غیر قابل قبول خواند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه ترکیه تفاهم یک شرکت نفتی آمریکایی با نیروهای کرد دموکراتیک سوریه برای استخراج نفت از شمال این کشور را باعث تاسف خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه ای که وزارت خارجه ترکیه منتشر کرده آمده است: گروه تروریستی پ ک ک/ی پ گ، با این قدم با دست گذاشتن بر منابع طبیعی مردم سوریه، به روشنی نشان داد که در پی تجزیه این کشور است. منابع طبیعی سوریه به مردم این کشور تعلق دارد.

وزارت خارجه سوریه قرارداد نفتی «قسد» با آمریکا را محکوم کردقرارداد غیرقانونی آمریکا با «قسد» برای سرقت نفت سوریه

آمریکا با این اقدام خود حقوق بین الملل را به هیچ انگاشته و نسبت به خاک، حاکمیت و یکپارچگی سوریه نیاتی در سر دارد که این موضوع مایه تاسف است. این تصرف غیر مشروع را به هیچ عنوان قبول نمی کنیم.

روز گذشته شبکه الحره گزارش داد که لیندسی گراهام سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در خلال جلسه کمیته روابط خارجی در مجلس سنای آمریکا با حضور «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه این کشور اعلام کرد که مظلوم عبدی خبر از امضای قراردادی با یک شرکت آمریکایی در زمینه میدان های نفتی شمال شرق سوریه داده است.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ترکیه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ عطوان برررسی کرد: ۶ گام استراتژیک چین برای پایان‌دادن به سلطه دلار آمریکایی در جهان ۲ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۳ یک فرمانده حشد شعبی خبر داد: فروپاشی مذاکرات استراتژیک میان بغداد و واشنگتن ۴ علاقه‌مندی ۲۰ کشور جهان به واکسن روسیه علیه کرونا ۵ شرط آمریکا برای لغو تحریم‌ها علیه روسیه/امید به توافق تسلیحاتی با مسکو و پکن ۶ افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر ۷ ظریف: تروریست‌ها از پناهگاههای امن خود در ایالات متحده و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند ۸ هشدار کارشناسان درباره فاجعه چرنوبیل جدید در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مهمترین اخبار بین الملل افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر گزارش| سرکوب رأی در دموکراسی آمریکایی چگونه صورت می‌‌گیرد؟ وزیر خارجه لبنان رسماً استعفا کرد نماینده کنگره: ترامپ قصد ترک مسالمت آمیز و آرام کاخ سفید را نخواهد داشت مهمترین اخبار تسنیم نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است/ حرکت در خط ولایت موجب پیروزی در سنگرهای مختلف شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه وزارت خارجه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از راشا تودی، وزارت امور خارجه هند، معاون سفیر آمریکا در این کشور را احضار کرد تا مراتب اعتراض خود را درباره مداخله آمریکا در امور داخلی هند به وی اعلام کند.

در پی انتقاد واشنگتن از بازداشت یک سیاستمدار مخالف دولت هند، وزارت امور خارجه هند، معاون سفیر آمریکا در این کشور را برای ادای توضیح احضار کرد. این سیاستمدار به اتهام فساد مالی بازداشت شده بود.

در بیانیه وزارت امور خارجه هند در این باره آمده است در عرصه دیپلماسی، از کشور‌ها انتظار می‌رود به حاکمیت و امور داخلی دیگر کشور‌ها احترام بگذارند. این مسئولیت درباره کشور‌های دموکرات در قبال یکدیگر حتی بیشتر است. اگر این موضوع رعایت نشود، می‌تواند بنیان‌های ناسالمی را ایجاد کند. 

بر اساس گزارش ها، ملاقات دو طرف حدود ۴۰ دقیقه طول کشید. پیشتر، آلمان و آمریکا به عنوان دو کشور قدرتمند غربی، به هند درباره بازداشت اخیر رئیس دولت محلی دهلی، که از چهره‌های شاخص مخالف دولت است، هشدار داده بودند.

دیگر خبرها

  • ترکیه کوریدور شمال به جنوب جدید را می سازد
  • عکس| جنگنده های دانمارک در اوکراین!
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • واکنش دولت رئیسی به تخفیف نفتی هزار میلیاردی به چینی‌ها | فیلم
  • جنگنده‌های دانمارک به‌جای اوکراین به آرژانتین می‌روند
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • رقابت نفس‌گیر در صدرنشینی؛ آیا آمریکا و ترکیه برای همیشه تاج پسته را از ایران می‌ربایند؟
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند