Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:03:15 GMT

انتشار دردسرساز تصاویر قبل و بعد عمل زیبایی خانم جوان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۱۸۳

انتشار دردسرساز تصاویر قبل و بعد عمل زیبایی خانم جوان

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: متهم، تصاویر قبل و بعد عمل زیبایی خانم جوان را در فضای مجازی منتشر کرده بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ 12 اسفند 98 خانمی 30 ساله ساکن منطقه جنت‌آباد با در دست داشتن شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای (ناحیه 31 تهران) به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد که تصاویر وی پس از انجام عمل زیبایی در فضای مجازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در طرح شکایتش عنوان کرد: مدتی قبل برای انجام عمل زیبایی به کلینیکی مراجعه کردم اما پس از مدتی متوجه شدم که تصاویر قبل و بعد از عمل بنده بدون اجازه من، به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی و بروشورهای مختلف با هدف تبلیغات کلینیک مورد استفاده قرار گرفته است.

پس از طرح این شکایت، پرونده با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند.

با ارائه مشخصاتی که شاکی به پلیس داده بود، با مالک کلینیک که فردی 38 ساله ساکن خیابان شریعتی بود تماس برقرار شد و نامبرده به پلیس مراجعه کرد و در تحقیقات خود صراحتاً گفت: قبول دارم تصاویر شاکی را در فضای مجازی منتشر کردم و هدفم تبلیغات برای افزایش مراجعه‌کنندگان به کلینیک و کسب درآمد بیشتر بود.

سرهنگ داود معظمی گودرزی؛ رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: پرونده به همراه متهم و شاکی به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای ارسال شد.

وی تصریح کرد: هرگونه انتشار تصاویر خصوصی اشخاص بدون اجازه آنها در فضای مجازی، جرم بوده و با مجرمان برخورد قانونی صورت می‌گیرد، به همین خاطر به مالکان کلینیکها و سالنهای زیبایی هشدار می‌دهیم که از انتشار تصاویر بیماران و مراجعه‌کنندگان به مرکز خود، در فضای مجازی جداً خودداری  کنند.

فعالیت چراغ خاموش سایت‌ها در درج قیمت مسکن/لزوم ورود پلیس فتاپلیس فتا: خرید و فروش حواله خودروهای پیش‌فروش شده غیرقانونی است

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشفیات پلیس عملیات پلیس پلیس فتا اینستاگرام فضای مجازی پلیس بیشتر بخوانید... فعالیت چراغ خاموش سایت‌ها در درج قیمت مسکن/لزوم ورود پلیس فتا پلیس فتا: ۳۰ هزار سایت شرط‌بندی مسدود شد پلیس فتا: خرید و فروش حواله خودروهای پیش‌فروش شده غیرقانونی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فعالیت چراغ خاموش سایت‌ها در درج قیمت مسکن/لزوم ورود پلیس فتا پلیس فتا: ۳۰ هزار سایت شرط‌بندی مسدود شد پلیس فتا: خرید و فروش حواله خودروهای پیش‌فروش شده غیرقانونی است واژه های کاربردی مرتبط کشفیات پلیس عملیات پلیس پلیس فتا اینستاگرام فضای مجازی پلیس پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ نمکی: ‌تعویق کنکور به ‌امید روزهای بهتر کار درستی نیست/ کنکور سراسری سوهان روح مردم ۲ ۸۸۰۰ استاد و مدرس کشور: ۲ حزب اصلی آمریکا بخش بزرگ مشکل ایرانیان‌اند/ ظرفیت میهن معطل پیروزی یا شکست آن‌ها نشود ۳ برق‌گرفتگی ۱۷۰ ایرانی را در بهار ۹۹ به کام مرگ کشاند + جدول ۴ توضیحات سازمان غذا و دارو درباره واردات احتمالی "واکسن کرونای روسی" ۵ برای پرداخت "پاداش پایان خدمت معلمان" مدارس را نمی‌فروشیم!/ پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان از شهریور ۶ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ۷ سرپرست جدید دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت منصوب شد ۸ گزارش// با ۷ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به شهرداری تهران چند قطار و اتوبوس می‌توان خرید؟! مهمترین اخبار اجتماعی برای پرداخت "پاداش پایان خدمت معلمان" مدارس را نمی‌فروشیم!/ پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان از شهریور کارگران "نیشکر هفت تپه" چطور قربانی فساد یک جوان ۳۰ ساله شدند؟! آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + نمودار تجمع ۷۰ درصد جمعیت در ۴۰ درصد مساحت کشور به خاطر سوءمدیریت! مهمترین اخبار تسنیم نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است/ حرکت در خط ولایت موجب پیروزی در سنگرهای مختلف شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشفیات پلیس عملیات پلیس پلیس فتا اینستاگرام فضای مجازی پلیس کشفیات پلیس عملیات پلیس پلیس فتا اینستاگرام فضای مجازی پلیس پاداش پایان خدمت فضای مجازی عمل زیبایی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نباید نگران نسل Z بود؟

در جوامع غربی، بیشتر مردم معتقدند که کودکان امروزی نسبت به والدینشان در گذشته، شانس بهتری در زندگی نخواهند داشت. جوانان نیز از مسائلی مثل مشکلات در خرید مسکن و تغییرات آب و هوایی نگرانند.

به گزارش خبرآنلاین، یک نسل گسترده از جوانان در حال شکل گیری است. به طور جهانی، حدود ۲ میلیارد نفر بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۲ متولد شده‌اند و جزء "نسل Z" هستند. در آمریکا و بریتانیا، این گروه یک پنجم از جمعیت را تشکیل می‌دهند که با جمعیت بومر‌ها رقابت می‌کنند؛ در حالی که در هند و نیجریه، جوانان به طور قابل توجهی بیشتر از سالخوردگان هستند.

برای هر نسل، یک روایت ساده وجود دارد: بومر‌ها مقارن با فراوانی پساجنگ و میلنیال‌ها همزمان با تجربه بحران مالی سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹. برای نسل Z، دیدگاه متداول این است که گوشی‌های هوشمند آن‌ها را ناراحت کرده و آینده‌ی تلخ‌تری را پیش روی آن‌ها قرار داده است.

در جوامع غربی، بیشتر مردم معتقدند که کودکان امروزی نسبت به والدینشان در گذشته، شانس بهتری در زندگی نخواهند داشت. جوانان نیز از مسائلی مثل مشکلات در خرید مسکن و تغییرات آب و هوایی نگرانند. علمای اجتماع نگران هستند که نسل Z، که بیشترین زمان خود را در فضای مجازی سپری کرده‌اند، اکنون تحت تأثیر اضطراب و افسردگی قرار دارند. برخی سیاستمداران در آمریکا و بریتانیا به ممنوعیت استفاده از گوشی‌های هوشمند و محدودیت رسانه‌های اجتماعی برای کودکان زیر ۱۶ سال فکر می‌کنند.

همه این موارد می‌توانند باعث شود که به نسبت به نسل Z احساس امیدواری کمتری داشته باشیم. اما وقتی به دنیا و به معیار‌های گسترده‌تری نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که جوانان زومر از سرنوشت تلخی رنج نمی‌برند. در بسیاری از جنبه‌ها، آن‌ها به خوبی عمل می‌کنند:

حدود چهار پنجم جمعیت ۱۲ تا ۲۷ ساله جهان در اقتصاد‌های نوظهور زندگی می‌کنند و به لطف رشد و گسترش فناوری، از وضعیت بهتری نسبت به والدین خود برخوردارند. اما در برخی مناطق، نگرانی وجود دارد که پیشرفت سریع دهه‌های گذشته ممکن است تکرار نشود. این اضطراب در چین مشهود است.

نسل Z به درستی مهارت‌هایی کسب می‌کنند که قابل بازاریابی هستند. بیشتر از آن‌ها به دنبال مطالعه رشته‌های علوم مهندسی و پزشکی هستند؛ در حالی که علوم انسانی از رواج خارج شده‌اند.

به طور واضح، نسل Z در حال تحول دادن جهان کاری است. آن‌ها قدرت مذاکره دارند - و این را می‌دانند. بسیاری از میلنیال‌ها در سایه بحران مالی جهانی بزرگ شدند و از درخواست افزایش حقوق اجتناب می‌کردند. به‌نظر می‌رسد که نسل Z کمتر نگرانی درباره ترک شغل برای فرصت بهتر یا زندگی لذت‌بخش دارند.

نسل Z، با توجه به علاقه بیشترشان به مسائل اجتماعی و محیط زیست، ممکن است تأثیرات مهمی در جوامع بگذارند. این جوانان کمتر به سرگرمی‌های شبانه‌روزی و مصرف مواد مخدر توجه می‌کنند و زندگی غیرمسئولانه‌ای ندارند. البته این تفاوت‌ها ممکن است باعث افزایش احساس تنهایی و کاهش ارتباطات حضوری و کاهش روابط جنسی شود. همچنین، نرخ‌های گزارش شده از اضطراب و افسردگی در برخی مناطق در حال افزایش است، اگرچه این افزایش ممکن است ناشی از افزایش آگاهی از مشکلات روانی باشد.

نسل Z به طور چشم‌گیری در جهان کاری و اجتماعی تأثیر گذاشته‌اند. آن‌ها دارای مهارت‌ها و قدرت‌هایی هستند که به آن‌ها امکان می‌دهد نقش مهمی در جوامع و بازار کار ایفا کنند. این جوانان دارای اراده‌ی قوی‌ای هستند و ترجیح می‌دهند از فرصت‌های بهتری در زندگی استفاده کنند.

از طرف دیگر، افراد میانسال ممکن است به دلیل تجربیات گذشته‌ی خود نگران شکل‌گیری جوانان Z و تأثیراتی که بر جوامع دارند، باشند. اما در آخر، اگر این تحولات به نفع جامعه باشد و فرصت‌های بهتری برای همه افراد ایجاد شود، آن‌ها هم می‌توانند از این فرصت‌ها بهره‌مند شوند.

نسل Z به طور گسترده‌تری به فضای مجازی و فناوری‌های روزمره وارد شده‌اند. سرعت فراگیری تلفن‌های هوشمند و برنامه‌های رسانه اجتماعی سبب شده تا این جوانان به دنبال راه‌هایی برای مدیریت بهتر و سازنده‌تر از فضای مجازی بگردند. اینکه آیا این فضای مجازی به نفع آن‌ها است یا ممکن است بر روی روانشان تأثیر منفی بگذارد، یک موضوع مورد بحث است. به هر حال، آن‌ها به تدریج به شکل‌گیری روش‌هایی برای استفاده بهینه از فضای مجازی می‌پردازند تا از مزایا و معایب آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

در گذشته، فناوری‌های نوین همیشه همراه با مشکلاتی مواجه بوده‌اند. به همین ترتیب، استفاده از فضای مجازی نیز نیازمند تعادل و مدیریت صحیح است.

با انجام اقداماتی مانند اطلاع‌رسانی به جوانان درباره مخاطرات موجود در فضای مجازی، ارائه آموزش‌های مرتبط با مدیریت زمان و تنظیم حدود استفاده از رسانه‌های اجتماعی، می‌توان از بروز مشکلات روانی و اجتماعی جلوگیری کرد و از مزایای این فناوری به بهترین نحو بهره برد.

دیگر خبرها

  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • بازداشت شیادان بی‌سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر