Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی چهار ماهه اخیر ۴۵۰ فقره پرونده در اختیار تعزیرات حکومتی مازندران قرار داده شد، گفت: هنوز شکایتی از دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ارتباط با شربت کرونا دریافت نکردیم.

یدالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مبنی بر دریافت شکایت نسبت به گران‌فروشی درباره شربت کرونا، با طرح این موضوع که اگر شربت کرونا وجود دارد به ما هم اعلام کنید بخریم، اظهار کرد: شکایتی در این ارتباط دریافت نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی چهار ماهه اخیر ۴۵۰ فقره پرونده در اختیار تعزیرات حکومتی مازندران قرار داده شد، تصریح کرد: ۴۴۱ پرونده مختومه شده و ارزش ریالی این پرونده‌ها نزدیک به ۲ میلیارد ریال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در ارتباط با ادعا تولید شربت کرونا، خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد که تولید این شربت مورد تایید قرار نگرفته است، به دلیل غیرقانونی بودن این شربت بحث کیفری در این ارتباط مطرح است که باید در محاکم قضایی پرونده مورد بررسی قرار گیرد و بحث گران‌فروشی که مربوط به تعزیرات است.

وی در پاسخ به این سوال با توجه به اینکه این شربت غیرقانونی و بدون مجوز در اختیار عامه قرار گرفته آیا مصداق گران‌فروشی هم می‌شود، افزود: دو مورد در ارتباط با این شربت مطرح است، اولا که تولیدکنندگان آن مرتکب جرم شدند و در سیستم قضایی باید رسیدگی شود و دیگری بحث قیمت است که اگر شربت اثر را نداشته باشد کل مبلغ گران‌فروشی تلقی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران ادامه داد: با توجه به اینکه اساسا این شربت بنا به اظهارات متولیان دانشگاه علوم پزشکی مجوز تولید نداشته موضوع جرم تلقی شده و  اگر پرونده به سازمان ما ارسال شود ما موضوع را به محاکم قضایی ارجاع می‌دهیم.

به گزارش فارس؛ پیش از این محمدرضا شیران معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عده‌ای از فراد شربت گیاهی ادعای برای درمان کرونا را با قیمت ۴۰ میلیون ریال به خانواده‌های کرونایی فروختند.

وی  اضافه کرد: پرونده این متخلفان ابتدا به سازمان نظام پزشکی استان و سپس تعزیرات حکومتی برای برخورد قانونی نسبت به فروش این داروهای غیرقانونی ارسال می شود.

پیش از این رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران از دریافت نامه شکایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در هیأت بدوی نظام پزشکی مازندران خبر داده است.( اینجا بخوانید)

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی مازندران شربت کرونا مدعیان تولید شربت دانشگاه علوم پزشکی محاکم قضائی گرانفروشی غیرقانونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعزیرات حکومتی مازندران گران فروشی شربت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند