Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در مصاحبه ای اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری در این کشور در تاریخ مقرر یعنی سوم ماه نوامبر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رویترز، « مارک میدوز»  رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید امروز یکشنبه در مصاحبه ای اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ مقرر یعنی سوم ماه نوامبر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اِس در این خصوص گفت: ما قصد داریم انتخابات را روز سوم نوامبر برگزار کنیم و رئیس جمهور نیز پیروز می‌شود.
این درحالیست که ترامپ پیشتر ادعا کرده بود که انتخابات آتی ممکن است به دلیل طرح رأی دهی پستی قربانی شیوه‌های فریبکارانه شود.
وی پیشتر مدعی شده بود که به دلیل ماهیت رأی گیری به شیوه پستی، انتخابات 2020 آمریکا «غیردقیق ترین و فریب آمیزترین انتخابات در تاریخ این کشور خواهد بود».

شانس بایدن برای جلب آرای الکترال 91 درصد است
تارنمای اکونومیست در مدل ارزیابی خود پیش‌بینی کرده که بایدن با کسب 347 رای الکترال، پیروزی در انتخابات 2020 آمریکا را از آن خود خواهد کرد.
 اغلب نظرسنجی‌ها حاکی از پیشی گرفتن جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از دونالد ترامپ رقیب جمهوریخواه و کلیددار فعلی کاخ سفید است.
نشریه «اکونومیست» هم در تازه‌ترین پیش‌بینی که از نتیجه رقابت انتخاباتی 2020 داشته، نظر مشابهی را القا می‌کند.
تارنمای اکونومیست در مدل ارزیابی خود پیش‌بینی کرده است که شانس بایدن برای کسب آراء الکترال (رای نخبگان) 91 درصد است و وی می‌تواند از هر 10 هیئت انتخاباتی، نظر مساعد 9 هیئت را جلب کند.

حملات ترامپ به اعتبار انتخابات آمریکا
حملات ترامپ به اعتبار انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا، همزمان با کاهش محبوبیت وی در نظرسنجی ها در مقایسه با رقیب دموکرات وی تشدید شده است.
حملات دونالد ترامپ به اعتبار انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا، همزمان با کاهش محبوبیت وی در نظرسنجی ها در مقایسه با رقیب دموکرات وی تشدید شده است.
این شبکه افزود رئیس جمهور ترامپ تلاش های خود را برای ایجاد شک و تردید درباره اعتبار انتخابات نوامبرِ امسال، تشدید کرده است، زیرا نظرسنجی های کنونی نشان می دهد که وی در حال شکست خوردن در این انتخابات است.
علاوه بر این، ترامپ در یکی از توئیت های خود پیشنهاد تعویق در تاریخ برگزاری انتخابات را داد و به این مسئله در آن توئیت اشاره کرد و این در حالی است که وی- به عنوان رئیس جمهور آمریکا- از لحاظ قانون اساسی این کشور، هیچ حق یا اختیاری ندارد که تاریخ برگزاری انتخابات را رأساً تغییر دهد.
مایک دیواین، فرماندارِ جمهوری خواهِ ایالت اوهایو در این خصوص گفت: این (تغییر تاریخ برگزاری انتخابات) چیزی نیست که رئیس جمهور بتواند (خودش) انجام دهد.
ترامپ بار دیگر حملات خود را به رأی دادن از طریق پُست تجدید کرد و این به رغم آن است که هیچ سند یا شاهدی وجود ندارد که نشان دهد رأی دادن از طریق پُست منجر به تقلب در رأی گیری خواهد شد. علاوه بر این، ترامپ در یکی از توئیت های خود پیشنهاد تعویق در تاریخ برگزاری انتخابات را داد و به این مسئله در آن توئیت اشاره کرد و این در حالی است که وی- به عنوان رئیس جمهور آمریکا- از لحاظ قانون اساسی این کشور، هیچ حق یا اختیاری ندارد که تاریخ برگزاری انتخابات را رأساً تغییر دهد
به این ترتیب، در مقایسه با ترامپ، نسبت آرای الکترال بایدن 347 به 191 خواهد بود.
همچنین شانس بایدن برای جلب آرای مردمی 99 درصد پیش‌بینی می‌شود.
این در حالی است که ترامپ ناکامی خود در اغلب نظرسنجی‌ها را دروغین و محصول سیاه‌نمایی رسانه‌های مخالف، عنوان می‌کند.
وی حتی مدعی است که در سال 2016 نیز، رسانه‌ها هیلاری کلینتون دموکرات را بر وی مقدم می‌دانستند حال آنکه نهایتاً نتیجه رقابت به نفع وی تمام شد.

توصیه مقام سابق کاخ سفید به جو بایدن برای عدم مناظره با ترامپ
دبیر مطبوعاتی سابق کاخ سفید به این دلیل که ترامپ تاکنون 20 هزار اظهارنظر گمراه‌کننده داشته، از بایدن خواست با وی مناظره نکند.
 «جو لاکهارت» در مطلبی که در سایت شبکه سی.ان.ان منتشر شد، از جو بایدن خواست تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر، با ترامپ مناظره نکند.
وی نوشت: «هر کاری می‌کنید، با ترامپ مناظره نکنید.»
لاکهارت همچنین یادآور شد: «طبق گزارش روزنامه واشنگتن‌پست، ترامپ بیش از 20 هزار اظهارنظر گمراه‌کننده یا کذب تاکنون داشته. ورود به میدان مناظره با شخصی که نمی‌تواند از قوانین یا حقیقت پیروی کند، اشتباه است.»
به گفته این مقام پیشین کاخ سفید، «بدون تردید بایدن موردانتقاد جمهوری خواهان و رسانه‌ها برای عدم مناظره با ترامپ قرار خواهد گرفت اما درعین‌حال، ارزش آن را دارد زیرا مناظره با کسی که نمی‌تواند حقیقت را بگوید، رقابتی غیرقابل برد است.

«بایدن» خواهان مذاکرات فراتر از هسته‌ای با ایران خواهد بود
«فرانک فن هیپل» معتقد است اگر بایدن پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود خواهان مذاکرات گسترده با ایران خواهد بود.
«فرانک فن هیپل» مقام سابق کاخ سفید درباره راه اندازی کانال تجارت بشردوستانه با ایران گفت: یک ضرب المثل می‌گوید: دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. این مسئله که ایالات متحده آمریکا قادر است شرکت‌ها و بانک‌ها را در کشورهای دیگر با تهدید به منع کردن آن شرکتها و بانک‌ها از بازار ایالات متحده کنترل کند، هنوز هم نگران کننده است.
وی گفت: واقعیت این است که کانال تجاری بشردوستانه ایران به عنوان نمونه‌ای که سایر کشورها می‌توانند آنرا کپی کنند، در نظر گرفته شده است.
استاد دانشگاه پرینستون آمریکا در پاسخ به این سوال که اگر دارو و اقلام بشردوستانه جز تحریم‌ها نیستند، کانال سوئیس چه نیازی به مجوز دولت آمریکا دارد، افزود: دلیل این است که دولت ایالات متحده می‌خواهد اطمینان حاصل کند که این کانال فقط موارد انسانی را شامل می‌شود.
وی اعلام کرد: البته ایالات متحده اختیار قانونی برای تحمیل اراده خود به سایر کشورها را ندارد. اما ظاهراً تهدید این کشور به ممنوعیت شرکتها و بانک‌ها از بازار ایالات متحده کافی است که سوئیس - و احتمالاً سایر کشورها - این روال را طی کنند - جهت اطمینان دادن به ایالات متحده آمریکا که کانال سوئیس فقط کمک‌های بشردوستانه را شامل می‌شود.
هیپل افزود: ممکن است سوئیسی‌ها از این رهگذر نیز علاقمند به کاهش تنش بین ایران و آمریکا باشند اما فکر می‌کنم انگیزه اصلی این است که آنها می‌خواهند مطمئن شوند که ایران می‌تواند داروها و سایر کالاهای انسانی مورد نیاز خود را بدون ایجاد مشکلی بین سوئیس و ایالات متحده آمریکا دریافت کند.
وی در مورد سند دموکراتها درباره موضوعات سیاست خارجی از جمله بازگشت به برجام و کنار گذاشتن تغییر نظام سیاسی در ایران نیز گفت: ارائه سند توسط دموکراتها خبر بسیار خوبی است! این بدان معناست که اگر بایدن انتخاب شود، ایالات متحده به برجام باز خواهد گشت - با فرض اینکه ایران نیز به طور کامل از آن پیروی کند. همچنین، این سند ایده «تغییر نظام سیاسی» در ایران را رد می‌کند. بر این اساس، دولت بایدن امیدوار است که برای توافق در خصوص مواردی فراتر از موضوع هسته‌ای با ایران مذاکره کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری 2020 ترامپ جمهوریخواهان دموکراتها انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاریخ برگزاری انتخابات اعتبار انتخابات شانس بایدن ایالات متحده رئیس جمهور نظرسنجی ها کاخ سفید پیش بینی خود پیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود