Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@16:50:20 GMT

دعوای سپاهان و استقلال درباره امید نورافکن

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۲۵۸

دعوای سپاهان و استقلال درباره امید نورافکن

به گزارش افکارنیوز،

باشگاه سپاهان اصفهان با انتشار متنی نسبت به اظهارنظرها در خصوص رفتار امید نورافکن در جریان بازی مقابل استقلال واکنش نشان داد.

اخبار ورزشی- در متن منتشرشده توسط روابط عمومی باشگاه سپاهان آمده است:

"از هدیه داور لذت ببرید و در مورد نورافکن اظهار نظر نکنید 

دوست نداشتیم و نداریم در مورد دیدار و نتیجه‌ای که شخص سوم و خارج از دو تیم در نتیجه آن تاثیرگذار بوده است صحبت کنیم ولی به بازیکنان در باشگاه استقلال و همچنین پیشکسوتان عزیز این باشگاه پیشنهاد می‌کنیم که در مورد بازیکن تیم سپاهان بخصوص امیدنورافکن صحبت نکنند که نه حرفه‌ای است و نه اخلاقی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

حمله تند پیشکسوت استقلال به امید نورافکن/ به قلعه نویی زنگ زدم

وقتی بازیکنی از استقلال و پرسپولیس می‌رود یک حالت عقده دارد

به طور قطع صحبت کردن در مورد اصل اتقاقی که افتاد و حرف‌هایی که از طرف بعضی از بازیکنان و کادر حریف نسبت در جریان اتفاقات نیمه اول و بین دو نیمه در راهروی خروج خطاب به نورافکن و کادر داوری زده شده، واقعیت ها را آشکار می‌کند و به ضرر این عزیزان خواهد بود. پیشنهاد می‌کنم از هدیه داور لذت ببرند.

 لیگ و جام حذفی ادامه دارد و ترجیح می‌دهیم روی بازی‌های بعدی تمرکز کنیم و البته که اگر قرار باشد با رفتارهای مشابه دوستان نسبت به داور و فیرپلی مواجهه شویم، راه دیگری انتخاب کنیم."

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امید نورافکن باشگاه سپاهان استقلال سپاهان امید نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد

ایسنا/خوزستان  مجددا استادیوم دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال تغییر کرد.

در حالی که باشگاه استقلال ملاثانی قصد داشت دیدار جام حذفی خود مقابل سپاهان را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کند، مکان این دیدار پس از اتفاقاتی که منجر شد ملاثانی نتواند در هفته بیست و هشتم لیگ یک مقابل فجر سپاسی در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان برود، تغییر کرد. 

به گزارش ایسنا، باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای میزبانی از دیدار تیم‌های ملاثانی و سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام آمادگی کرده بودند که شب گذشته با اعلام مدیر رسانه باشگاه استقلال ملاثانی، در نهایت مقرر شد این تیم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان باشد. 

اما امروز ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد که دیدار جام حذفی ملاثانی و سپاهان با دستور استاندار خوزستان روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • بازگشت امید به سپاهان با درخشش مغانلو