Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@14:02:29 GMT

سخنگوی ذوب‌آهن، جایگزین مدیرعامل شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۴۱۰

سخنگوی ذوب‌آهن، جایگزین مدیرعامل شد

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به عنوان سرپرست جدید این باشگاه منصوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد جمشیدی رییس سابق تربیت بدنی استان اصفهان و مدیرکل اسبق امور اجتماعی استانداری که از چند ماه قبل به عنوان سخنگوی در باشگاه ذوب‌آهن فعالیت می‌کرد پست جدیدی در این باشگاه گرفت.


هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن امروز بعد از شایعات مختلف رای به برکناری جواد محمدی مدیرعامل این باشگاه داد و جمشیدی سخنگوی ذوب‌آهن به عنوان سرپرست باشگاه منصوب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس از امروز امور مدیریتی باشگاه ذوب‌آهن را احمد جمشیدی پیش خواهد برد تا هیات مدیره درباره مدیرعامل جدید به جمع‌بندی برسد.

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان تأیید شد

ایسنا/اصفهان سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت انتخابات ۱۱ اسفند در ۱۵ حوزه‌ انتخابیه استان اصفهان و تغییر در نتیجه حوزه انتخابیه لنجان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان امروز، ۲۸ اسفندماه اظهار کرد: صحت انتخابات ۱۱ اسفند در حوزه‌های انتخابیه اصفهان، ورزنه، هرند، جرقویه و کوهپایه؛ اردستان؛ شاهین‌شهر، میمه و برخوار؛ خمینی‌شهر؛ سمیرم؛ شهرضا و دهاقان؛ فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین و میاندشت؛ فلاورجان؛ کاشان و آران و بیدگل؛ خوانسار و گلپایگان، نایین و خوروبیابانک؛ نجف‌آباد و تیران و کرون؛ نطنز و بخش قمصر به تأیید شورای نگهبان رسید.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه لنجان به‌دلیل تخلفات صورت‌گرفته و گزارش گروه بازرسی اعزامی هیئت مرکزی نظارت، رأی نفر دوم ابطال و نفر اول و سوم به مرحله دوم راه پیدا کردند.

سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: در حوزه انتخابیه مبارکه نیز به‌دلیل وجود پاره‌ای از تخلفات، آرای دو صندوق اخذ رأی ابطال شد، اما در نتیجه انتخابات تغییری حاصل نشد.

وی همچنین روز گذشته، ۲۷ اسفندماه صحت انتخابات در حوزه انتخابیه مسیحیان ارمنی جنوب ایران را تأیید کرده بود.

به این ترتیب، نتایج بررسی صحت انتخابات ۱۱ اسفند در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان اعلام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید برج آزادی معرفی شد
  • صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان تأیید شد
  • مدیران سه مجموعه ورزشی تهران مشخص شدند
  • سرپرست جدید برج آزادی معرفی شد/ قدردانی از فرزاد هوشیار
  • خمارلو سرپرست مجموعه انقلاب شد/ محمدی به سایپا رفت
  • «مظاهری» سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان شد
  • «مصلح» سرپرست نیرومحرکه شد
  • انتصاب سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اشنویه
  • تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو در سال آینده
  • توضیح سخنگوی شهرداری تهران درباره انتصاب مدیرعامل هلدینگ مترو