Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@15:07:49 GMT

بازی و سرگرمی؛ تمجید خالق بازی Yakuza از Ghost Of Tsushima

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۴۳۸

بازی و سرگرمی؛ تمجید خالق بازی Yakuza از Ghost Of Tsushima

Toshihiro Nagoshi خالق سری بازی های Yakuza به تحسین Ghost Of Tsushima پرداخت.

طرفداری - حدود 2 هفته از انتشار بازی Ghost Of Tsushima می گذرد. به گزارش Gamesradar، این بازی با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد و توانست نظر منتقدان را نیز جلب کند. ناگوشی در آخرین مصاحبه خود به تمجید از این بازی پرداخت و گفت که دوست داشت این بازی در ژاپن ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگوشی عنوان کرد:

ما ژاپنی ها شکست خوردیم. این اثری است که دوست داشتم کاملا ژاپنی ساخته شود و باید قبول کنیم که ما این بار شکست خوردیم. البته از بازی مشخص است که تحقیقات بسیار گسترده ای برای درک فرهنگ ژاپن انجام شده است. برای مثال قابلیت Kurosawa Mode را نگاه کنید که تا چه اندازه حس هنری به بازی القا می کند. ما معمولا فکر می کنیم غربی ها چیزی ای فرهنگ ژاپن نمی دانند اما این بازی نشان داد که اشتباه می کنیم. در بعضی از صحنه های بازی حس می کنم سازندگان آن از ما ژاپنی تر هستند.

ناگوشی که بسیار از Ghost Of Tsushima شگفت زده شده است ادامه داد:

قهرمان بازی به هیچ عنوان یک کاراکتر خوش تیپ و خوش چهره نیست. اگر طرح چنین کاراکتری به استودیوهای ژاپنی داده می شد بلافاصله رد می شد. سازندگان این بازی بسیار شجاع بودند که به سراغ چنین داستانی یعنی حمله مغول ها رفتند. من فکر می کردم که این بازی فروش خوبی داشته باشد اما نه در حدی که رکوردی جا به جا کند. فروش این بازی من را حسابی متعجب کرد.

 

همچنین بخوانید:

بازی و سرگرمی؛ حساب توییتر رسمی Silent Hill ساخته شد؛ احتمال ساخت سری جدید از این مجموعه قوت گرفت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس آماری خیرکننده از خود در لیگ برتر ژاپن ثبت کرد.

به گزارش فارس، شهاب زاهدی، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با  کسب 9.1 امتیاز بهترین بازیکن دیدار  آویسپا فوکوکا مقابل جوبیلو ایواتا لقب گرفت.

زاهدی در این فصل از لیگ ژاپن آماری خیرکننده به نامش ثبت کرده و موفق شده در 6 بازی 5 گل به ثمر برساند تا تاثیرگذارترین بازیکن آویسپا فوکوکا شناخته شود.

آویسپا فوکوکا امروز (شنبه) در هفته نهم جی لیگ ژاپن به مصاف جوبیلو ایواتا رفت و این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

آویسپا فوکوکا در این بازی در نیمه اول بازی با نتیجه 2 بر صفر عقب افتاد ولی در نیمه دوم بازی با درخشش شهاب زاهدی و دبل این ستاره ایرانی بازی باخته را به تساوی کشاند.

نشریه اسپورت ژاپن می نویسد که شهاب زاهدی در نقش «ناجی» آویسپا فوکوکا در این بازی ایفای نقش کرد و تیمش را از شکست فراری داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهاجم پرسپولیس راهی لیگ ژاپن شد شهاب زاهدی در لباس آویسپا فوکوئوکا

دیگر خبرها

  • کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن
  • تمجید کونسیسائو از طارمی؛ مهدی متعهد و حرفه‌ای است
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است
  • حضور کیانو ریوز در فیلم کارگردان برنده 2 نخل طلای کن
  • کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن خداخاظی می‌کند
  • لیگ ژاپن: شهاب زاهدی بازهم گل زد اینبار به جوبیلو
  • کیانو ریوز گرفتار طنز هوایی می‌شود/بازی برای روبن اوستلوند سوئدی
  • کیانو ریوز در فیلمی دلهره‌ آور مقابل دوربین می‌رود
  • ایران منطقی بازی کرد/ سخت‌ترین دوره جام ملت‌ها را در پیش داریم
  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا