Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس به رئیس جمهور به خاطر عدم نظارت بر شورای تنظیم بازار و دیگر شورا‌های دستگاه‌های اجرایی تذکر داد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور به خاطر عدم نظارت بر شورای تنظیم بازار و دیگر شورا‌ها و کمیسیون‌های دستگاه‌های اجرایی تذکر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: چرا بر شورای تنظیم بازار و شورا‌ها و کمیسیون‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی نظارت نمی‌کنید؟ چرا وزارتخانه‌ها را برای کاهش عملکرد و عدم نظارت بر ادارات و سازمان‌های زیر مجموعه خود مؤاخذه نمی‌کنید؟

متن تذکر: جناب آقای رئیس جمهور کشاورزان از افزایش قیمت کود شیمیایی که گرانتر از محصول گندم و جو آن‌ها شده گله‌مند هستند. آهنگران از افزایش قیمت آهن و میلگرد می‌نالند. کارگران از حقوق و دستمزد کم با توجه به تورم و بیکاری گریانند. مستأجران از افزایش قیمت اجاره بهای مسکن آواره‌اند. بازنشستگان در تأمین مخارج درمان و معیشت خود مانده‌اند و خدا به داد نوعروسان و داماد‌ها برسد که از ترس هزینه‌ها جرأت شروع یک زندگی مشترک را ندارند و هر کدام در خانه پدری خود منتظر فرجند.

آقای رئیس جمهور؛ هریک از وزارتخانه‌ها کم کاری خود را گردن دیگر وزارتخانه‌ها با سازمان‌های دیگر می‌اندازد، مثلا سرپرست وزارت صمت می‌گوید که در شورای تنظیم بازار من به تنهایی تصمیم گیر و مجری و پاسخگو نیستم، پس ملت شریف ایران باید از چه کسی سؤال کنند؟ قطعا شما باید پاسخگو باشید چرا که شما به مردم قول دادید ۱۰۰ روزه تمام مشکلات حل می‌شود، ولی الان و سال گذشته و مشکلات حل نشده که هیچ، چندین برابر هم شده است. پاسخگویی شما مورد درخواست ملت شریف ایران است امیدوارم پاسخ قانع کننده‌ای داشته باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تذکر مجلس به روحانی حسن روحانی نماینده شاهین شهر حسینعلی حاجی دلیگانی بر شورای تنظیم بازار عدم نظارت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز دیدار عیدانه با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی به مناسبت آغاز سال نو و عید سعید فطر برگزار شد. در این دیدار جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی، مدیران اقتصادی، روزنامه‌نگاران، وزیران و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم حضور داشتند. در این مراسم، حسینعلی امیری، محمدجواد ظریف، محمود علوی، محمد عطریانفر، مهدی هاشمی، محمود واعظی و محمدباقر نوبخت حضور داشتند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895160

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد
  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس برای بررسی و نظارت بر حکمرانی  
  • دستورالعمل تنظیم بازار ورق گرم فولادی بازبینی می‌شود