Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور، در پیامی، از مجموعه تیم مدیریتی دانشگاه لرستان و کارکنان این دانشگاه، به خاطر «برگزاری مطلوب» آزمون دکتری تخصصی سال 99 تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ دکتر رضا محمدی، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور، در پیامی، از مجموعه تیم مدیریتی دانشگاه لرستان (به ریاست دکتر خسرو عزیزی) و کارکنان این دانشگاه، به خاطر «برگزاری مطلوب» آزمون دکتری تخصصی سال 99 تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح پنجشنبه، 9 مردادماه، این آزمون همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های آزمون وابسته به دانشگاه لرستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی برگزار و مستندات اقدامات انجام شده نیز بلافاصله به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شد.

در پیام دکتر رضا محمدی، معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور آمده است:« نماینده محترم تام‌الاختیار؛ با سلام و احترام، مراتب تقدیر و تشکر معاون وزیر و رئیس سازمان، مدیران و کارکنان سازمان سنجش را از جنابعالی/ سرکار و همکاران محترم برای برگزاری مطلوب آزمون دکتری سال 1399 اعلام می‌نماید».

گفتنی است آزمون سراسری دکتری تخصصی که به علت شیوع بیماری کرونا در چند نوبت به تعویق افتاده بود صبح روز پنجشنبه، 9 مردادماه 99 با شرکت 4345 نفر داوطلب استان لرستان، همچون سایر استان‌های کشور و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، برگزار شد.

به گفته دکتر احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه لرستان، آمار تفکیکی داوطلبان در استان لرستان به این شرح است:

حوزه‌های امتحانی وابسته به دانشگاه لرستان: 2102 نفر.

حوزه امتحانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای: 1123 نفر.

دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی: 1120 نفر.

تعداد داوطلبان مرد: 2502 نفر.

تعداد داوطلبان زن: 1843 نفر.

جمع کل تعداد داوطلبان استان لرستان: 4345 نفر.

در حوز‌ه‌های مختلف وابسته به دانشگاه لرستان، پروتکل‌های بهداشتی از قبیل: رعایت فاصله گذاری بین داوطلبان حین ورود و خروج، فاصله‌گذاری بین صندلی‌های داوطلبان براساس دستورالعمل‌ها، استفاده اجباری از ماسک، ضدعفونی کردن و گندزدایی کامل مکان‌های مختلف حوزه‌های امتحانی چند ساعت قبل از آزمون، استقرار آمبولانس و تیم درمانی، ضدعفونی کردن کامل اشیاء و سطوحی که اغلب لمس می‌شوند همچون دستگیره درها، صندلی‌ها و شیرآلات سرویس‌های بهداشتی، گندزدایی مخازن اصلی و فرعی سؤالات، استفاده همه عوامل اجرایی آزمون از ماسک و دستکش، توزیع ماسک در بین داوطلبان فاقد ماسک و ... به صورت دقیق و کامل اجرا شد.

در سراسر کشور تعداد 179 هزار و 704 داوطلب در آزمون ورودی دکترا تخصصی سال 99 (Ph.D) شرکت کردند. 

نتایج اولیه این آزمون در شهریورماه امسال اعلام خواهد شد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنکور ۹۹ کرونا در ایران دانشگاه لرستان سازمان سنجش آموزش کشور پروتکل های بهداشتی دانشگاه لرستان آزمون دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

علی صدر گفت: ثبت‌نام نوبت دوم برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از فردا ۷ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ پایان می‌یابد. 

او بیان کرد: داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی برای برادران، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما را دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام نمایند و این دفترچه هم اکنون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس متقاضیان است.

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور درباره متقاضیانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند، گفت: این دسته از داوطلبان اعم از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش متقاضیانی که نمره خود را قبل از خرداد سال ۱۳۸۴ اخذ کرده‌اند، فارغ‌التحصیلان مدارس بین‌الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی برای دروس عمومی و اختصاصی از طریق شرکت در امتحانات نهایی نظام ۳-۳-۶ که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، اقدام کنند. 

صدر افزود: داوطلبانی که متقاضی گزینش با نمرات اختصاصی هر یک از نوبت‌های اول و یا دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ هستند لازم است جهت انتخاب رشته و پذیرش در این آزمون ثبت‌نام کنند و البته این دسته از داوطلبان نیازی به شرکت در جلسه آزمون و پاسخ‌گویی به سؤالات آزمون را ندارند. افرادی که منحصراً متقاضی رشته‌های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی هستند نیز می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و این داوطلبان لزومی ندارد که در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

او همچنین گفت: داوطلبان می‌توانند علاوه بر انتخاب فقط یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی یا علوم انسانی به عنوان گروه آزمایشی اصلی، صرفاً در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی نیز متقاضی شوند و به دلیل هم‌زمانی نوبت برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی هستند. 

صدر در خصوص زمان برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر ۵ تا ۱۵ آذر نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • جزئیات ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳