Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه به ادارات در جهت حضور حداقلی ارباب رجوع و تلاش برای ارائه خدمات غیرحضوری، گفت: تا زمانی که نگاه شهرداری‌ها به بازارهای روز درآمدزایی است فلسفه و هدف اصلی آن زیر سوال می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، رضا غلامی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شهریار پیرو فرمایشات و تأکیدات رهبری معظم انقلاب در چند سال اخیر تشکیل شد و جلسات آن به صورت مستمر با حضور تمامی دستگاه‌ها و ادارات خدماتی و مرتبط برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسات با عملکرد و همراهی مطلوب دستگاه‌های شهرستانی تعطیلی هیچ واحد تولیدی را در سطح شهریار نداشتیم و حتی برخی واحدها به سمت توسعه و افزایش خطوط تولید و اشتغال حرکت کردند و در ایام کرونا نیز این جلسات برگزار شد.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهریار بیان داشت: در حوزه بازارهای روز علی رغم مصوبه مربوطه برخی شهرداری‌ها اقداماتی انجام دادند ولی شهرداری شهریار که از آن انتظار می‌رفت آنچنان که باید و شاید عمل نکرد.

غلامی گفت: تا زمانی که نگاه شهرداری‌ها به بازارهای روز درآمدزایی باشد فلسفه تشکیل بازارهای روز زیر سؤال می‌رود و به آن هدف اصلی که همان حذف واسطه‌ها، کاهش قیمت نهایی محصول و افزایش سود کشاورز بومی نخواهیم رسید.

وی تصریح کرد: در خصوص رعایت نکات بهداشتی در مقابله و پیشگیری از کرونا در سطح ادارت شهرستان شهریار نیز به تمامی دستگاه‌ها و ادارات ابلاغ شد که با اتخاذ تمهیدات و تدبیرات لازم، خدمات غیرحضوری و میز خدمت، حضور فیزیکی ارباب رجوع به حداقل برسد.

انتهای پیام/ش/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شهریار فلسفه شهرداری ها بازارهای روز سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی رضا غلامی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی شهرستان شهریار بازارهای روز شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، در آیینی با حضور استاندار اصفهان ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد شریف زارعی فرماندار سابق شهرستان کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان، اظهار کرد: وقتی نام کاشان می‌آید سلسله‌ای از دانش، فرهنگ و عمل نیک بر ذهن انسان تداعی می‌شود.

وی ضمن یاد و گرامیداشت علما و فضلای شهرستان کاشان، افزود: این شهرستان نقش‌ مؤثری در دوران‌های مختلف نظیر نهضت حضرت امام (ره) داشته است و ۲۷ شهید دوران انقلاب خود گواه بر این مطلب است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این پیشنیه و تاریخ کاشان با حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است، بیان کرد: این شهرستان با نگاه به آمار مقایسه‌ای استان اصفهان در صدر آمارها قرار دارد و جزو رتبه‌های برتر استانی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کاشان در حوزه مشارکت و کاهش نرخ بیکاری گوی سبقت را ربوده است، ابراز کرد: کاشان در حوزه بهداشت و درمان در استان اصفهان سرآمد است در حالی که این استان خدمات ارائه شده را محدود به منطقه خود نکرده است به نحوی که استان‌های اطراف برخی خدمات نظیر خدمات درمانی را از استان اصفهان می‌گیرند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898688

دیگر خبرها

  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست