Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: بیشترین بارش‌ها در شبانه روز گذشته به ترتیب از ایستگاه‌های مَچّان سرباز با ۵۰ و نیم، کجدَر سرباز ۲۳، رئیس آباد سرباز ۱۰، پیپ نیکشهر ۹، چانف نیکشهر و ساربوک قصرقند ۷ میلی متر بارش گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن حیدری افزود: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی پیش بینی می‌شود این بارش‌ها امروز نیز در نیمه جنوبی استان ادامه داشته باشد.

او توصیه کرد با توجه به ویژگی‌های سامانه‌های همرفتی، مردم از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی و رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان همچنین از شدت گرفتن وزش باد‌های ۱۲۰ در شمال سیستان و بلوچستان خبرداد و افزود: از اواخر امروز تشدید این باد‌ها در برخی مناطق منجر به خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

حیدری با بیان اینکه وزش باد با شدت کمتر در مناطق مرکزی، غربی و نوار شرقی استان نیز روی می‌دهد، خاطرنشان کرد: در زمان غبارآلود شدن هوا از تردد غیرضروری در فضای باز اجتناب و در تردد‌های جاده‌ای احتیاط شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا هواشناسی بارش مونسون طغیان رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور

میرحسینی رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد با اشاره به اینکه بارش‌هادر روز گذشته شروع شده تا فردا پنجشنبه در استان یزد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد گفت: برای امروز کاهش دما و مه رقیق نیز در جاده‌ها پیش بینی می‌شود بنابر این شهروندان از تردد‌های غیر ضرور خودداری کنند.

میرحسینی افزود: از ساعت ۶:۳۰ دیروز تا امروز بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است.

 وی افزود: البته شدت بارش‌ها در روز پنجشنبه کمتر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا