Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین بعد از حواشی بازی استقلال و  سپاهان و درگیری امید نورافکن با ووریا غفوی تعدادی از پیشکسوتان استتقلال مواضع تندی  نسبت به رفتار امید نورافکن گرفتند. این موضوع با واکنش کنایه آمیز باشگاه سپاهان روبه رو شده و روابط عمومی این باشگاه در این خصوص بیانیه‌ای  منتشر کرده است.

در متن منتشرشده توسط روابط عمومی باشگاه سپاهان آمده است:

"از هدیه داور لذت ببرید و در مورد نورافکن اظهار نظر نکنید

دوست نداشتیم و نداریم در مورد دیدار و نتیجه‌ای که شخص سوم و خارج از دو تیم در نتیجه آن تاثیرگذار بوده است صحبت کنیم ولی به بازیکنان در باشگاه استقلال و همچنین پیشکسوتان عزیز این باشگاه پیشنهاد می‌کنیم که در مورد بازیکن تیم سپاهان بخصوص امیدنورافکن صحبت نکنند که نه حرفه‌ای است و نه اخلاقی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور قطع صحبت کردن در مورد اصل اتقاقی که افتاد و حرف‌هایی که از طرف بعضی از بازیکنان و کادر حریف نسبت در جریان اتفاقات نیمه اول و بین دو نیمه در راهروی خروج خطاب به نورافکن و کادر داوری زده شده، واقعیت ها را آشکار می‌کند و به ضرر این عزیزان خواهد بود. پیشنهاد می‌کنم از هدیه داور لذت ببرند.

لیگ و جام حذفی ادامه دارد و ترجیح می‌دهیم روی بازی‌های بعدی تمرکز کنیم و البته که اگر قرار باشد با رفتارهای مشابه دوستان نسبت به داور و فیرپلی مواجهه شویم، راه دیگری انتخاب کنیم."

کد خبر 537015 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه سپاهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آلمان به عنوان یکی از بزرگترین حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از 7 اکتبر به فروش سلاح به این رژیم ادامه داد.

صدراعظم آلمان و رئیس‌جمهور این کشور بیش از یک بار در سفر به تل‌آویو پیام حمایت خود را از این کشتار تکرار کردند. اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان در حالی به ترکیه سفر می‌کند که خشونت‌ها در غزه ادامه دارد.
 
پلتفرم همبستگی غزه در مقابل پردیس دانشگاه فنی استانبول تجمع کرده و به سمت کنسولگری آلمان راهپیمایی کردند.

مورات عیار به نمایندگی از این پلتفرم، دلایل تجمع در مقابل کنسولگری آلمان را تشریح کرد و گفت: مردم غزه از 7 اکتبر با تقدیم شهدا مقاومت می‌کنند. مردم وظیفه شناس که انسانیت خود را از دست نداده‌اند، تظاهرات گسترده‌ای را در همبستگی با مردم فلسطین ترتیب می‌دهند. دنیا به دو دسته قاتل و مقاومت تقسیم شد. ما جلوی کنسولگری آلمان جمع شدیم تا گناه آلمان یکی از بزرگترین حامیان قاتلان را افشا کنیم. اشتاین مایر، شریک اشغال، نمی‌تواند آزادانه به ترکیه سفر کند.

 

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد | نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟