Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی به مناسبت ۱۲ مردادماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دیدار با رییس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موذن جامعه ایمانی و انقلابی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: همه مبلغان که موذن‌های جامعه هستند باید توجه داشته باشند، یک موذن مردم را به سوی خدا دعوت می‌کند، تبلیغ اگر بخواهد «رسالات الله» باشد، باید از اصولی تعریف شده بهره ببرد تا به بیراهه نرود، لذا اولین اصل این است که هر تبلیغ، ماهیت قابل تعریف داشته باشد و آن ماهیت نیز بر اساس حق شکل گرفته باشد.

وی گفت: در این مدت طولانی که از آغاز انقلاب می‌گذرد، شورای تبلیغات اسلامی موذن جامعه انقلابی ما بوده و هست که امیدواریم در آینده موذن انقلاب در سطح بین‌الملل باشد.

وی ادامه داد: مبلغ باید در سطحی باشد که هرگاه وارد بر موضوعی می‌شود بتواند حق و باطل را به صورت کارشناسی از یکدیگر جدا کند، زیرا فردی که مبانی حق را از باطل تشخیص نمی‌دهد، نمی‌تواند تبلیغ حق کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بدترین موضع علیه همه پیغمبران الهی، موضع لیبرالی است، یک انسان خوب هیچگاه به جریان لیبرال دموکراسی غرب وابسته نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه مبلغ باید در سطحی باشد که نسبت به همه مسائل از جمله شناخت، ماهیت و جریان حق، اهلیت داشته باشد و دارای قدرت تشخیص باشد، اظهار داشت: تبلیغ تنها به سخنرانی خلاصه نمی‌شود بلکه در قیافه، سکوت، فریاد و بیش از همه در عمل انسان خود را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: مواد تبلیغ باید مستند باشد، تبلیغ باید با تشخیص جریانات و نه افراد صورت گیرد لذا جریانی که فاسد است باید دانست آن جریان، دیگر دردی را دوا نمی‌کند.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است گفت : مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد