Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:24:08 GMT

افتتاح دو پروژه برق ۴۰۰ میلیاردی در ورامین

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۸۸۵

افتتاح دو پروژه برق ۴۰۰ میلیاردی در ورامین

مدیر برق منطقه‌ای ورامین گفت: دو پروژه در قالب پویش #هر هفته _الف _ب _ ایران با اعتباری بالغ بر ۴۰۲ میلیارد ریال در ور‌امین افتتاح می‌شود.

مسلم حاجی مزدرانی مدیر برق منطقه‌ای ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ورامین اظهار کرد: قرار بر این بود که مراسم افتتاحیه پروژه صورت گیرد اما به دلیل پروتکل‌های بهداشتی و محدویت‌های کرونایی و عدم حضور بیش از ۱۰ نفر در مراسم‌ها سفر وزیر نیرو به شهرستان کنسل و برنامه افتتاحیه بصورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : از چند پروژه در استان تهران دو پروژه مربوط به شهرستان ورامین است.

مدیر برق منطقه‌ای ورامین گفت: این دو پروژه شامل احداث خطوط ۶۳ کیلوولت ۴ مداره جدید شهرستان به طول ۸/۵ کیلومتر و سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۶۵ میلیارد ریال و پروژه تقویت و نصب ابرترانس ٣٠ مگاولت آمپر پست فوق توزیع فاطمیه با اعتباری بالغ بر ٣٧ میلیارد ریال است.

مسلم حاجی مزدرانی بیان کرد: برای افتتاح این دو پروژه اعتباری بالغ بر۴۰۲ میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده که با افتتاح آن علاوه بر افزایش ۱۵ درصدی ظرفیت برق در سطح شهرستان بهبود چشم‌گیری داریم.

وی در پایان گفت: همچنین از آخرین زمان نصب ترانس فوق توزیع و خطوط ۶۳ کیلوولت شهرستان ١٣ سال زمان سپری شده و این پروژه‌ها موجب تحول در صنعت برق شهرستان ورامین خواهد بود.

انتهای پیام/ ۶۷۰۳۷/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ورامین وزیر نیرو برق استان تهران افتتاح میلیارد ریال دو پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علیرضا لطفی با اشاره به دستگیری قاچاقچی کالا در استان گفت: پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی خرم آباد ارسال و متهم به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و همچنین ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حمل کالا محکوم شد.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را که شامل پارچه و فندک بود از یک دستگاه کامیون کشف کرده بودند.

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان