Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@00:56:06 GMT

عقب نشینی شاخص کل بورس از ابرکانال دو میلیون واحدی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۹۰۲

عقب نشینی شاخص کل بورس از ابرکانال دو میلیون واحدی

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز _ دوشنبه ۱۳ مردادماه_ با کاهش بیش از 18 هزار واحدی از قله دو میلیون واحدی که روز گذشته موفق به فتح آن شده بود، عقب نشست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز_ دوشنبه ۱۳ مردادماه_ با کاهش ۱۸ هزار و ۱۹۳ واحدی به یک میلیون و ۹۹۳ هزار و ۳۳۰ واحد رسید و ضمن عبور از ابرکانال جدید خود، رکورد جدیدی به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس تهران می‌توان به کاهش ۹۹۷ واحدی شاخص کل هم وزن، ۴۷۸۴ واحدی شاخص قیمت، ۲۴ هزار و ۳۴۱ واحدی شاخص بازار اول، ۸۱۷۳ واحدی شاخص بازار دوم، ۱۷ هزار و ۳۵۷ واحدی شاخص صنعت، ۱۹۲۱ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و کاهش ۹۵۱ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران برابر با ۸۳۶۳ میلیون سهم بود که طی یک میلیون و ۹۴۷ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این نیز معاملات به ۱۵۹ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۱۷۰ میلیون ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۴ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۵۷ میلیارد ریال شد.

در این میان نمادهای "کدماح"، "داناح" و "شیراز" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "کفراح"، "حکشتی" و "ختور" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 437005

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار بورس شاخص بورس معاملات بورس بورس شاخص کل بورس بورس تهران شاخص بورس تهران بازار دوم بورس بازار اول بورس سهامداران بورس بازار معاملات نقدی بورس ابرکانال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واحدی شاخص شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس

کوروش آسایش کارشناس بازار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۴ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۴۹ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۵۰۰ واحدی در سطح ۷۶۷ هزار و ۶۳۹ واحدی قرار گرفت.

او در ادامه اظهار کرد: امروز حجم معاملات سهام و حق تقدم ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۹۹۴ میلیارد تومان ثبت شد همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود.

آسایش می‌گوید: امروز شاهد خروج ۶۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام بودیم و ۵۲ درصد بازار در وضعیت مثبت به کار خود پایان دادند امروز بیشترین ورود نقدینگی به صنعت یارانه اختصاص یافت و بیشترین خروج نقدینگی هم مربوط به گروه خودرو بود.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: امروز ۴۰۵ نماد در وضعیت مثبت بودند بازار چند روز مثبت را شاهد بود و توانست از نظر تکنیکالی محدوده مقاومتی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را به سمت بالا بشکند به دنبال استراحت است و بازار امروز بر مبنای نوسانات لیدر‌ها حرکت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / بورس تهران روی مدار تعادل قرار گرفت؟
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۷ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در سومین روز کاری ۱۴۰۳
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار